b4rtsimps0n Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 (bewerkt) Wist niet dat je ook muziek op de 360 kon zetten, dat moet ik er dan nog ff bij zettenZiezo gedaan! Ja maar bij de 360 hoeft het spel geen custom track speler te hebben. Via de xboxguide kan je in elk spel sowieso je eigen mp3's luisteren en word bijna bij elk spel de originele muziek van het spel automatisch uitgezet. Bewerkt: 28 november 2007 door b4rtsimps0n Reageren
Biocount Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 zou leuk zijn als het erin zit.. maar het is geen must have voor mij meestal zijn de radio stations wel voldoende voor me Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Dat MOETEN ze er gewoon in steken. Als het al kon op de PSP GTA'S waarom dan niet op de PS3. Ik vindt het een tof idee om te luisteren naar je eigen muziek. Dit is mijn mening Reageren
Dx11 Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Als het goed is komt er binnenkort ingame xbm op de ps3, wat dus inhoud dat het altijd kan op de achtergrond ookal ondersteunt het spel het niet, dat werkt dan alleen gewoon via het ps3 menu. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Als het goed is komt er binnenkort ingame xbm op de ps3, wat dus inhoud dat het altijd kan op de achtergrond ookal ondersteunt het spel het niet, dat werkt dan alleen gewoon via het ps3 menu. Dat heeft de xbox 360 nu al, dat je tijdens game eigen muziek kan afspelen, maar het nadeel ervan vind ik dat de muziek altijd door gaat, ook als je een cutscene bekijkt en als je uit een auto stapt. Ik heb liever de muziek alleen in de auto en niet als ik loop of een missie speel. Reageren
danielb Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Als het goed is komt er binnenkort ingame xbm op de ps3, wat dus inhoud dat het altijd kan op de achtergrond ookal ondersteunt het spel het niet, dat werkt dan alleen gewoon via het ps3 menu. Dat heeft de xbox 360 nu al, dat je tijdens game eigen muziek kan afspelen, maar het nadeel ervan vind ik dat de muziek altijd door gaat, ook als je een cutscene bekijkt en als je uit een auto stapt. Ik heb liever de muziek alleen in de auto en niet als ik loop of een missie speel. TIP: speel op de pc! Reageren
Harrison Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Ik zou het wel cool vinden! Ik speel ook altijd mijn eigen liedjes af in Saints Row Radio's enzo hoor je alleen op de motor of in de auto Maar nu hoor je het ook als je loopt met een Custom Track Player! Geniaal! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.