Jump to content

Gebeld door Michelle en Denise

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik word wel eens gebeld door een vriendin maar ik kan vaak niet goed horen wie er nou heeft gebeld.

Wat moet ik hier aan doen?

Nog een vraagje als ik toch weet wie er heeft gebeld en dat is bijv. Michelle dan ga ik na haar toe maar dan is ze helemaal niet thuis!!!

wat is hier het probleem van?

Wil ze dat ik haar ergens kom ophalen ofzo?

En ik heb zelfs al een keer mee gemaakt dat ik eerst door Denise werd gebeld en 1 min later door Michelle.....

Hoe kan dit???

EDIT SORRY VOOR DE VELE VRAGEN MAAR ZE HOREN ALLEMAAL BIJ ELKAAR BIJ DE DATES DUS

Geplaatst:

Over het algemeen wordt je door je vriendinnen gebeld als je te weinig tijd aan ze besteed. Maar: je wordt pas gebeld (althans, dat ervaar ik zo) door een vriendin als je je ook in haar woonplaats bevind. M.a.w.: Michelle zal je niet bellen als je in Las Venturas rijdt. Maar los daarvan, het maakt helemaal niet uit wie je belt ^_^ . Je moet gewoon de vriendinnen voldoende aandacht geven door op regelmatige basis bij ze langs te gaan en met ze uit te gaan. Alle vriendinnen, de "bezoektijden" en hun wensen vindt je ==> hier <==. En nog een kleine tip: zorg dat je Katie en Barbara date zodat je de gevangenis en het ziekenhuis "gratis" uit kan en laat voor de rest het daten lekker zitten. Leidt alleen maar af en je hebt er feitelijk helemaal niets aan :D

Maar goed, je kunt het natuurlijk wel gewoon doen voor de fun en voor de verschillende outfits die je ermee kunt verdienen.....

Geplaatst:

Als aanvulling op sheep vind je hieronder de stad of gebied waar je bereikbaar bent voor welke vriendin:

• Los Satos > bereikbaar voor Denise
  • Badlands + Desert > bereikbaar voor zowel Helena als Barbara
  • San Fierro > bereikbaar voor Katie en Michelle
  • Las Venturas > bereikbaar voor Millie

Als je dus, zoals het voorbeeld van sheep, Katie en Barbara wilt houden als vriendinnen zonder aandacht te hoeven geven moet je dus in Las Venturas en/of Los Santos blijven. ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...