hielkeh Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 ik was een paar mods aan het installeren met SAMI. ik installeerde de bigbob mod(hiermee kan je voertuigen in je cargabob doen).daarna installeerde ik ook een mod die de DFT-30 wanden en een oprijplankje geeft en die je forklift zo maakt dat je er voertuigen mee kan vervoeren. de DFT-30 en de Forklift zaten in een mapje, dus moest ik in SAMI kiezen welke ik wou instaleren. eerst deed ik de DFT-30 en teste hem. hij werkte toen goed en mijn Bigbob mod werkte ook nog. toen installeerde ik de Forklift. deze werkte niet. ik dacht: nouja dan maak ik nog maar even wat lol met mijn nieuwe Cargobob. ik heb de noobmode geinstalleerd dus spawnde ik een Cargobob. toen verscheen er een Forklift die er helemaal geelachtig en bijna doorzichtig uitzag. ik stapte in en het was alsof ik de Cargobob bestuurde. er verscheen stof om me heen (wat normaal ook zo is bij een helicopter) en ik kon er mee vliegen. ik kon niet de vork van de Forklift op en neer doen, maar ik zag wel dat deze langer was dan normaal( dit zou de mod moeten doen). ik heb wat screens gemaakt met de ''take screenshot in car'' functie van de noobmode. die zal ik zo nog wel geven. Reageren
Picaku Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Hey, Hoogst waarschijnlijk heb je bij SAMI de verkeerde dingen gemod (van een auto een heli maken en van een heli een boot maken etc.). Probeer het nog eens. (O ja, bij sommige mods word de n00bmode opgef*ckt. die kan dan ook dingen gaan verdraaien!) Anders zal hoogst waarschijnlijk de mod niet werken. Het kan ook nog zijn dat diegene die de mod gemaakt heeft bijv. de forklift en de cargobob heeft omgedraait. Of per ongeluk de cargobob wel goed heeft gemaakt maar de forklift niet... Reageren
hielkeh Geplaatst: 26 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2007 oke bedankt maar ik vind het niet zo heel erg dus ik uninstalleer die Forklift mod gewoon. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Als je het handmatig doet heb je minder kans op zulke bugs (als je het goed hebt geïnstalleerd, wat in 90% van de gevallen wel zo is). Ik neem aan dat je weet hoe het handmatig moet, en dat je uit gemak SAMI gebruikt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.