Multiplayer Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Een hele algemene vraag misschien, maar hoe kan ik cd's het beste schoonmakenzonder te krassen? :blink: Multiplayer Reageren
Bierkameel Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Een hele algemene vraag misschien, maar hoe kan ik cd's het beste schoonmakenzonder te krassen? :blink: Multiplayer Ik doe het wel is met een een schoon doekje ( dweiltje ) of als er iets op zit wat er niet af wil gaan gebruik ik een beetje water.. :rolleyes: Reageren
Ironfist Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 je neemt een simpel doekje en gaat met een cirkel vormige beweging van het middelste rondje naar de buitenste rand(zo heb ik het gezien op veel fora) maar je kan er ook producten voor kopen Reageren
lazlow Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Trouwens,als je er krassen op hebt zitten dan weet ik nog wel iets. Bij de M*diamarkt verkopen ze polijstsetjes speciaal voor discs. Je doet wat polijstpasta op een doekje en je wrijft over je disc heen en je krassen zijn weg! Het kost 8 Euro en is denk ik wel bij elke M*diamarkt te koop. Zo niet,bij de M*diamarkt in Hengelo verkopen ze het wel. Misschien een beetje offtopic maar het onderwerp van dit topic is ''schoonmaken'' Lazlow Reageren
BrokenTable Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Een hele algemene vraag misschien, Waarom dan in het San Andreas gedeelte? Verplaatst. Reageren
Multiplayer Geplaatst: 10 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 ik heb geen krasjes maar wil het wel voorkomen en met de meeste doekjes maak je toch krasjes, maar ik zal media markt checken. thnx voor het verplaatsen van. Multiplayer Reageren
Pete-R Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Wij zelf gebruiken altijd speciale doekjes voor ''lcd schermen''. Ik heb ze toevallig ook bij de M*diamarkt gehaald. Het werkt heel goed en het is meteen blinkend schoon. Reageren
ShadowOps Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Zit die winkel ook in Nijmegen? B) Reageren
Robin2130 Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Dat moet jij maar uitvinden vind ik <_< en daar is deze topic niet erg geschikt voor waar er een Mediamarkt zit, dat moet je zelf raadplegen Reageren
josie Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 Trouwens,als je er krassen op hebt zitten dan weet ik nog wel iets.Bij de M*diamarkt verkopen ze polijstsetjes speciaal voor discs. Je doet wat polijstpasta op een doekje en je wrijft over je disc heen en je krassen zijn weg! Het kost 8 Euro en is denk ik wel bij elke M*diamarkt te koop. Zo niet,bij de M*diamarkt in Hengelo verkopen ze het wel. Misschien een beetje offtopic maar het onderwerp van dit topic is ''schoonmaken'' Lazlow bedankt dat soort spul zocht ik net Reageren
Multiplayer Geplaatst: 15 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 Ok dan zal ik daar ook snel van profiteren thnx Multiplayer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.