-eend- Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 (bewerkt) Nieuwe sig Ik weet dat ut niet geweldig is.. Maar kan niet goed photoshoppen Bewerkt: 26 november 2007 door -eend- Reageren
Mirrrr Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Ik ben ook geen geweldige photoshopper maar ik heb van Matthijs wel een hele hoop tips gekregen. Op deze sig lijkt het alsof de render er gewoon op geplakt is. Dat kan je ook duidelijk zien. Wat ik dus daarvoor doe is de render kopiëren en dan de onderste render licht smudge. Dan is je render mooi ingeblend en dan ziet het er niet meer zo geplakt uit Reageren
JeFoRcE Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 Hey, Zo slecht vind ik hem er niet uit zien hoor . Ik zou alleen je render beter inblenden en je stroke rond het plaatje bovenaan zetten zodat je render "erin" zit. De kleur is erg goed, met motion blur gedaan ? Ik zou alleen de achtergrond niet zo 'streepachtig' maken Suc6 Reageren
Beagle Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 (bewerkt) Ja, ik vind hem ook wel mooi Alleen ik kan het verband niet leggen tussen jouw naam (-eend-) en een Manga meisje :$ EDIT: Tja, als je mijn sig ziet, denk je niet echt dat ik uberhaupt commentaar MAG geven Bewerkt: 5 januari 2008 door Vrijheids Coninck Reageren
Cabyon Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Je moet wel even zoek waar je naam staat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.