hielkeh Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 ik heb de bigbob mod geinstalleerd en die werkt nu wel, maar weet iemand hoe ik hier voetuigen in krijg. ik zie wel dat hij open is maar ik weet niet hoe ik auto's hier in krijg. Reageren
Donwell Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Waarschuwing: Alle ontploffingen die in de lucht plaatsvinden met behulp van de Big Bob mod, zijn geheel eigen risico. Je kunt op verschillende manieren erin komen, maar de packer is de beste manier denk ik. Eventjes goedzetten, wagen goedzetten en een kwestie van de juiste snelheid aannemen en goed over de packer gaan. Denk er wel aan, wat ik hierboven ook al zei, dat je moet uitkijken met het schuiven van voertuigen zodat deze kan ontploffen. Reageren
osmgek11 Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 wat is de Big Bob mod eigenlijk. en waar kan je het dowloaden Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 wat is de Big Bob mod eigenlijk.en waar kan je het dowloaden De Big Bob mod is een mod die de CargoBob verandert in een grotere en bredere CargoBob waardoor je auto's en motors etc. kunt vervoeren, een opgetunede versie zeg maar. De mod kun je hier downloaden. Veel plezier met je Big Bob Reageren
osmgek11 Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 bedankt voor de info Reageren
hielkeh Geplaatst: 27 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2007 dan is het dus toch wel vrij lastig, mischien toch makkelijker om de mod voor een open andromada en de noobmode te installeren. Reageren
Donwell Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 Ik heb ook wel eens die Andromada mod geïnstalleerd, maar altijd nadat ik opsteeg, ontplofte ik in de lucht wat door het schuiven van voertuigen komt. Vrijwel elke mod geeft deze problemen die met zo'n soort oplossing komt, dat komt omdat de GTA San Andreas Engine twee voertuigen in/op elkaar niet ondersteund. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.