Big Playahh Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 (bewerkt) Welkom bij het Jackass the game forum. Nou dan begin ik maar met de eerste vraag. Heeft er iemand een savegame met de 2de episode ik kom ni verder Alvast bedankt hoeft al niet Bewerkt: 29 november 2007 door Big Playahh Reageren
thug Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 ik verwijs je naar deze link Reageren
Big Playahh Geplaatst: 16 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2007 bedankt maar ik heb de europeese versie Reageren
thug Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 normaal hebben ze op die site ook de europese maar zo te zien niet bij dit game. ik zou even googlen Reageren
gtafreak_124 Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 ik zou zeggen gebruik cheat codes maar die zijn er nog niet zoals ik gezien heb Reageren
StyloN Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Jaa!! dit spel is leuk welke heb je eigelijk De ene met de doodskop en dat ie zwart is ( de voorkant ) of die andere ik weet niet welke de europese of americaanse is de dooskop met zwart is wel de leuke versie ben bij episode 5 ( ik speel het niet echt veel.. Maar als ik tijd heb probeer ik even een episode ) Grapichs = 9.7 Speltijpe = 9.7 De lol erin = 9.0 het doel = 5.0 Sound = 7.5 een uiteindelijk rating van 8,4 Een aanrader! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.