Cabron Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Missie: Grey Imports Versie: 1 Cheats: alleen oneindig kogels cheat Overig: mijn pc loopt vast als ik de missies van C.R.A.S.H. in Los Santos doe en dit vind ik een van de leukste missies
Ghost_Rider Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 (bewerkt) Doe ik wel Ik upload de savegame zodra ik klaar ben Gehaald: Grey Imports. Beloning: Niks. Overig:Ik heb een PCJ-600 in je garage geplaats, als je hem niet wilt kun je hem uit je garage zetten. de volgende missie van Sweet is beschikbaar Ik heb geen cheats/mods gebruikt. Veel plezier verder in San Andreas. De savegame zit in de bijlage Bewerkt: 26 november 2007 door ..::GhostRider::..
Cabron Geplaatst: 26 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Doe ik wel Ik upload de savegame zodra ik klaar ben Gehaald: Grey Imports. Beloning: Niks. Overig:Ik heb een PCJ-600 in je garage geplaats, als je hem niet wilt kun je hem uit je garage zetten. de volgende missie van Sweet is beschikbaar Ik heb geen cheats/mods gebruikt. Veel plezier verder in San Andreas. De savegame zit in de bijlage bedankt
Recommended Posts