Jump to content

medal of honor

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een paar delen uit de serie gespeeld op de pc (bijvoorbeeld MoH Allied Assault en MoH Airborne), en ik vind dat het op de pc gewoon goed te spelen is. Je hebt de muis nodig om te schieten en granaten te gooien, daarnaast kun je bewegen met de WASD toetsen op je toetsenbord.

Ik vind dus (als echte pc-gamer), dat het op de pc zeer goed te spelen is. ;)

Geplaatst:

Sowieso is de gehele Medal of Honer reeks van Allied Assault tot aan de meest recente in de serie, Airborne, enorm gebruiksvriendelijk. Tegenwoordig kom je vrij veel games tegen waarin je enorm veel opties en toetsencombinaties hebt. Wat dat betreft heeft MoH in mijn ogen toch wel een streepje voor; je start het spel en je kunt in principe direct beginnen zonder lange tutorials door te moeten waarin alles uitgelegd wordt. Ik sluit me aan bij Froodooo, Medal of Honor is zéér geschikt voor PC. :Y

Geplaatst:

Ik speel ook af en toe MoHAA demo multiplayer,

op zich vind ik de besturing niet zo lastig, alleen 'leanen' lukt mij niet als ik beweeg.

De hoofdtoetsen die je gebruikt zijn zoals al gezegd de w,a,s,d, spatie en ctrl toetsen.

(tenminste, zo heb ik het ingesteld dan :) )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...