vesteltje Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 (bewerkt) weet iemand hoe ik een foto (OP DE PS2) op mijn USB stick zet? zodat ik ze op de pc kan bekijken? Bewerkt: 26 november 2007 door Bling Topictitel aangepast naar onderwerp. Reageren
kelwin Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 bedoel je ermax als je dat bedoelt kan ik je niet helpen want ik weet niks van dat soort dingen af Reageren
vesteltje Geplaatst: 26 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2007 kwn... ik bedoel als je nu je camera (op gta) pakt en dan o L1 drukt voor een foto... kan je ze dan opslaan op je USB stick om op de pc te bekijken? Reageren
Bling Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Welkom op het forum, Dit heeft Ewoud een behoorlijke tijd geleden in dit topic uitgelegd, welke overigens in dit forum onder de vastgeplakte topics te vinden is. Reageren
vesteltje Geplaatst: 26 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2007 ok sorry... het is mijn eerste keer... hier op het forum... ga ook een gta san andreas site maken met een vriend... over ps2 Reageren
EXIT Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 ik heb het ooit zo gedaan PS2 op tv DVD recorder en dan opnemen en daarna afbeelding uit het Filmpje geknipt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.