dupree Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2007 ik heb iets grappig gehad in vcs. ik was mijn bedrijf aan het verdedigen en opeens komt er een bikerangel af zonder bikers erop. waarschijnlijk waren het de bikers die niet geladen waren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2007 Ze kunnen ook lopend komen hoor maar het is niet nodig om hiet een topic over te maken... als je iets anders bedoeld kan je het altijd kwijt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dupree Geplaatst: 26 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 november 2007 nee het was een moto die rijd zonder ventjes erop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2007 Reed hij door? het kan best zijn dat ze er zijn afgevallen... en anders: leuke Buggie hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2007 (bewerkt) Dat is de zogeheten 'Ghost Biker Glitch' Die komt soms voor als je een biker business overvalt. Hier een filmpje: Bewerkt: 26 november 2007 door GrandTheftTwanO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dupree Geplaatst: 27 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 november 2007 het is het zelfde bedrijf bij mij en in dat filmpje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2007 Inderdaad,want op dat bedrijf,is de glitch daar altijd. Dus: de glitch komt alleen bij dat bedrijf als je dat bedrijf over neemt (Downtown dacht ik?). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dupree Geplaatst: 5 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 december 2007 JUIST JA WANT HET WAS IN DOWTOWN. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Harrison Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2007 In elke game heb je wel eens een glitch. Maar dit is wel een leuke glitch! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.