wiegy Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 is er een manier om weer te kunnen basketballen nadat je het hebt opgeslagen in madd doggs mansion?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lazlow Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Kun je misschien iets duidelijker zijn met je vraag? Kun je niet meer basketballen of vraag je je af of je score wel wordt opgeslagen? Lazlow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wiegy Geplaatst: 10 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 nou gewoon, ik heb het opgeslagen in madd doggs mansion en nu kan ik niet meer basketballen doordat ik daardoor de basketbal bug heb gekregen. en nu vraag ik, is er een manier om wel weer te kunnen basketballen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierkameel Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 nou gewoon, ik heb het opgeslagen in madd doggs mansionen nu kan ik niet meer basketballen doordat ik daardoor de basketbal bug heb gekregen. en nu vraag ik, is er een manier om wel weer te kunnen basketballen?? Basktetbal bug?? vaag als ik daar opsla kan ik gewoon basketballen .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lazlow Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Ga eens naar je huis in Grove Street en probeer daar eens te basketballen. Als je dan nog niet kunt basketballen weet ik het ook niet echt goed. Ik heb het ook gehad maar toen ik gewoon een paar dagen later weer probeerde lukte het wel. Probeer anders in Grove Street te saven. Misschien helpt dat ook wel! Succes! Lazlow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 neej, heb ik ook al geprobeerd maar dan is die bal weg :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Ik heb het ook! Na de missie Riot begon ik het te merken, het is idd erg #$#%@! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Ik heb het ook!Na de missie Riot begon ik het te merken, het is idd erg #$#%@! Heel vervelend dat je het ook hebt, maar op berichten van mensen die het ook hebben zit niemand te wachten. Zulke posts zijn dus ook niet toegestaan. Mensen met oplossingen: posten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dark_father0 Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 :o raar maar ik basket toch nooit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 dark_father0 Een moderator vraagt boven jou post om te posten als je een oplossing weet. NIET of je wilt melden dat je nooit basketbalt. Lees je wel de berichten? Geloof van niet. :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bouncefm Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 vlak bij de carl johnsen huis is een basketveldje mischien kan je daar nog basketballen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 neej egt dat word al het hele topic gezegt en dan kom jij gezellig aan bij cj s huis is ook een basketbal veldje ooooohhhh <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 (bewerkt) ik heb ook in madd doggs crib gesaved en wou ook een potje basketballen maar had die kl*te bug ook,ben dus daarna mogelijkheden gezocht en totaal 2 weken(gta tyd) bij de basketbalvelden gezocht of de bal niet op bepaalde tyden er ligt. heb de hoop opgegeven mijn mening:als je de madd dogg bug/basketball bug hebt kun je niet meer basketballen <_< helaas BTW: waren hier al niet topic's over??? Bewerkt: 11 januari 2005 door tupac Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl Johnson SA Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 Ik heb eerst een paar keer gesaved in Madd Dogg's crib en ik kon nog basketballen maar een tijdje daarna niet meer en ik kan ook niet meer trainen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
supermario Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 Euh vrienden, wat is het nut van het bascetballen? leuk hoor dat dunken in je eentje (ahum) maar wat voegt het toe? kan je ook tegen elkaar ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.