PrI3sT Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 hey, ik wil need for speed most wanted kopen voor de pc maar ik vind nergens welke vereisten hij nodig heeft wil iemand mij helpen mvg, PrI3sT Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 hey, ik wil need for speed most wanted kopen voor de pc maar ik vind nergens welke vereisten hij nodig heeft wil iemand mij helpen mvg, PrI3sT Als je eerst eens Google had gebruikt had je het zo gevonden. Zoeken met ''Most Wanted Requirements'' en meteen de eerst hit was goed. Maar goed, >>hier<< is de pagina. Reageren
PrI3sT Geplaatst: 27 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2007 ik wist niet wat vereisten was in het engels heb dan maar in het nederlands gezocht naar most wanted vereisten toch bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Daarnaast kun je eventueel ook nog gebruiken maken van deze site. Je kunt daar een game selecteren, en er zal automatisch gecontroleerd worden of je PC voldoet aan de (minimale) eisen om het spel te draaien. Need for Speed staat er ook tussen (net zoals een hoop andere games) dus voor een eventuele volgende keer kun je daar ook terecht. Reageren
PrI3sT Geplaatst: 28 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2007 ok thanks matthijs Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.