Thierry Henry Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 Hallo Met veel aandacht heb ik de stukjes van de hidden interior gelezen op wikigta. Alleen ik zit met nog een paar vragen en ik kon ze niet vinden: 1: Ik probeer soms de Liberty City glitch in San Andreas. Ik ga naar de gym, schiet 4 mensen neer en stijg op met de jetpack. Ik zet een marker neer helemaal rechts bij de weg en vlieg erheen. Alleen ik zie geen geel deurtje waar je in kan. Als ik naar onder vlieg dan sta ik op een witte gloed/bodem en als ik naar boven ga gebeurt er ook niet veel. Ik heb 2 keer gehad dat ik het deurtje zag en ineenkeer was hij weg, kan iemand mij helpen? 2: Als je een gebouw instapt en de pc/ps2 moet laden, dan zie je (als CJ de deur opendoet) dat hij in een zwarte ruimte stapt, is dit een hidden interior? 3: Als je met een vliegtuig vliegt kun je op een gegeven moment niet meer hoger, dit is het plafond van San Andreas, maar is dit dan soms de vloer van de hidden interior? 4: In de hidden interior zitten dingen die geladen moeten worden, zoals interieurs van gebouwen, maar ik liep een keer op water en zag aan de horizon een nogal raar geel licht dat op het water scheen, wat is dit, de zon? 5: Als je zo'n glitch gebruikt, is het dan schadelijk voor je spel? 6: Als ik naar Liberty City wil gaan d.m.v. de glitch, dan kan ik soms niet meer verder, terwijl ik niets voor me zie, als ik dan schiet zie ik dat er daadwerkelijk iets onzichtbaars voor me is en achter me en naast me, wat is dit? Is dit een onzichtbaar gebouw of de muur van de hidden interior of iets anders? Hopenlijk kunnen jullie ze beantwoorden, alvast bedankt:D Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 HalloMet veel aandacht heb ik de stukjes van de hidden interior gelezen op wikigta. Alleen ik zit met nog een paar vragen en ik kon ze niet vinden: 1: Ik probeer soms de Liberty City glitch in San Andreas. Ik ga naar de gym, schiet 4 mensen neer en stijg op met de jetpack. Ik zet een marker neer helemaal rechts bij de weg en vlieg erheen. Alleen ik zie geen geel deurtje waar je in kan. Als ik naar onder vlieg dan sta ik op een witte gloed/bodem en als ik naar boven ga gebeurt er ook niet veel. Ik heb 2 keer gehad dat ik het deurtje zag en ineenkeer was hij weg, kan iemand mij helpen? 2: Als je een gebouw instapt en de pc/ps2 moet laden, dan zie je (als CJ de deur opendoet) dat hij in een zwarte ruimte stapt, is dit een hidden interior? 3: Als je met een vliegtuig vliegt kun je op een gegeven moment niet meer hoger, dit is het plafond van San Andreas, maar is dit dan soms de vloer van de hidden interior? 4: In de hidden interior zitten dingen die geladen moeten worden, zoals interieurs van gebouwen, maar ik liep een keer op water en zag aan de horizon een nogal raar geel licht dat op het water scheen, wat is dit, de zon? 5: Als je zo'n glitch gebruikt, is het dan schadelijk voor je spel? 6: Als ik naar Liberty City wil gaan d.m.v. de glitch, dan kan ik soms niet meer verder, terwijl ik niets voor me zie, als ik dan schiet zie ik dat er daadwerkelijk iets onzichtbaars voor me is en achter me en naast me, wat is dit? Is dit een onzichtbaar gebouw of de muur van de hidden interior of iets anders? Hopenlijk kunnen jullie ze beantwoorden, alvast bedankt:D 1 - Het gele deurtje is er niet altijd , dat is typish een glitch. 2 - Nee , dat is typish een laadscherm van GTA San Andreas. 3 - Nee hoor , Rockstar wou het niet te gek maken in GTA San Andreas. Het moet namelijk wel de wereld San Andreas blijven he. 4 - Ja , soms schijnt de zon op het water , teminste bij mij is dat wel. 5 - Als je saved is zo'n glitch schadelijk voor je GTA San Andreas spel , maar als je niet saved is het niet schadelijk voor je spel. 6 - Ja dat zou inderdaad kunnen , want veel gebouwen en muren zijn onzichtbaar in Liberty City. Reageren
Bling Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 Mijn antwoorden: 1) Normaal gesproken hoort hij er altijd te zijn, maar dan moet je er wel zeker van zijn dat je ongeveer op dezelfde hoogt blijft van wanneer je de Ganton Gym via het plafond verlaat. Het is daarom aan te raden om schuin naar het aangegeven punt te vliegen, want dan verlies je minder hoogte. Je kunt er ook recht naartoe vliegen, maar zorg dan dat je soms iets extra hoogte neemt. Wanneer je het goed doet, zul je de gele marker gewoon moeten zien. Draai eventueel een paar rondjes en probeer wat hoogtes uit, want hij moet er gewoon altijd zijn. 2) Wanneer je een gele marker instapt en de PS2 het interieur zal laden, betekent dit inderdaad dat je het Hidden Interior Universe betreedt. Dit zul je dus ook moeten zien wanneer je de gele marker van het Warehouse instapt. 3) Dit is gewoon de begane grond, maar dan gezien vanuit een hemel uit het Hidden Interior Universe. In dit geval is dat ‘Hemel A’. 4) Dat zou heel goed kunnen, ja. De zon daalt en stijgt regelmatig, wat natuurlijk met de ingame-tijd te maken heeft. 5) Deze HIV-glitch is niet schadelijk voor je spel en heeft ook geen negatieve invloed op je savegame. 6) Er zitten inderdaad wat onzichtbare muren/voorwerpen in het Hidden Interior Universe, welke je soms in de weg staan. Wat dit precies zijn weet ik ook niet precies, maar volgens mij bots je dan tegen obstakels in de normale wereld, maar dan gezien vanuit het Hidden Interior Universe. In het Hidden Interior Universe zijn deze obstakels dus onzichtbaar. Of dit daarvan de reden is weet ik echter niet 100% zeker. Reageren
Dinkydau Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 (bewerkt) 3) De reden waarom je vliegtuig niet hoger gaat is omdat er niet genoeg lucht is op zo'n hoogte. (Volgens de smoes) Erboven zitten in ieder geval geen hidden interiors. Die zitten echt alleen in de andere hemels. 5) Aangezien het nodig is om de jetpack cheat te gebruiken is de glitch wel schadelijk. Nou ja, eigenlijk de cheat, maar om de glith te kunnen gebruiken moet je die cheat intoetsen. Bewerkt: 27 november 2007 door Dinkydau Reageren
Bling Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 Aangezien het nodig is om de jetpack cheat te gebruiken is de glitch wel schadelijk.Nou ja, eigenlijk de cheat, maar om de glith te kunnen gebruiken moet je die cheat intoetsen. Deze cheat is niet schadelijk voor je savegame, hoor. De Riot-cheat bijvoorbeeld wel, aangezien deze effect op de missie "Madd Dogg" heeft. Maar als je iemand bent die écht niet wilt cheaten, dan is het natuurlijk aan te raden om na het uitvoeren van deze glitch gewoon niet te saven. Reageren
game~skater Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 maar als ik de jetpack cheat tijdens het begin in typ is die dan schadelijk? ontopic: ik heb het ook geprobeert ik kwam wel tot het waehouse, maar verder ook niet Reageren
MartyCeha Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 Niet schadelijk. Met alleen een jetpack zul je idd niet verder komen als in het Warehouse. Je zult het met een heli en wat cheats moeten doen, of met een http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...amp;showfile=38teleporter Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 Kijk anders even naar >>dit filmpje<<, gemaakt door Lantyz. Het is een soort tutorial om in Liberty City te komen zonder modificaties en/of tools. Dus ook toe te passen op een console. Reageren
Dinkydau Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Deze cheat is niet schadelijk voor je savegame, hoor. De Riot-cheat bijvoorbeeld wel, aangezien deze effect op de missie "Madd Dogg" heeft. Maar als je iemand bent die écht niet wilt cheaten, dan is het natuurlijk aan te raden om na het uitvoeren van deze glitch gewoon niet te saven. Het schijnt dat als je cheats gebruikt je savegame na het 100 % uitspelen blijft hangen op 99,9 %. Als je gecheat hebt en je loopt over een savediskette krijg je ook eerst een waarschuwing dat je gecheat hebt. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Het is mogelijk om gewoon de 100% te halen met cheats, als je blijft steken op 99% dan kan je met de >>100% checklist<< controleren of je echt alles al gehaald hebt. Print 'm uit en streep af wat je gehaald hebt. Succes Reageren
Thierry Henry Geplaatst: 29 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2007 Bedankt iedereen voor de reacties Ik ben weer wat wijzer geworden over de hidden interiors en het is met gelukt naar Liberty City te gaan, echt bedankt:D Reageren
Dinkydau Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 Het is mogelijk om gewoon de 100% te halen met cheats, als je blijft steken op 99% dan kan je met de >>100% checklist<< controleren of je echt alles al gehaald hebt. Print 'm uit en streep af wat je gehaald hebt. Succes Of download sama, veel makkelijker. Maar ik heb het zelf niet meegemaakt ofzo. Ik zie alleen telkens die waarschuwing en ik hen weleens een verhaal over blijven steken gehoord bij cheaten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.