KoenKucharek Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2007 ik heb nu alles geroovd maar ik kan niks meer doen ik moet steed een huis terug roven eindelijk klaaar daar mee weer een huis en zo gaat het maar dsoor hoe lis je dat op? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2007 Nou, niet alleen jij probeert die Empire-sites te veroveren. Vijandelijke bendes (gangs) zoals Cholos, Sharks en de Biker Gang doen ook gezellig mee met de concurrentiestrijd. Wanneer één van de vijandelijke bendes een Empire-site van jou aanvalt, komt dat in beeld te staan. Ook begint de betreffende Empire-site op de radar te knipperen. Probeer nu zo snel mogelijk jouw Empire-site te beschermen, anders zul je het beschadigd terugvinden en na meerdere malen zelfs kwijtraken aan de vijandelijke gang. In totaal heb je 30 Empire-sites te veroveren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2007 Ik begrijp dat ze de hele tijd blijven aanvallen en dat je ervanaf wil? Dan moet je VCS saven, aflsuiten (niet de PSP uit, maar alleen aflsuiten zodat je in het hoofdmenu van de PSP komt) en dan weer opstarten. Dan vallen ze je niet meer aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoenKucharek Geplaatst: 27 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 november 2007 Ik begrijp dat ze de hele tijd blijven aanvallen en dat je ervanaf wil? Dan moet je VCS saven, aflsuiten (niet de PSP uit, maar alleen aflsuiten zodat je in het hoofdmenu van de PSP komt) en dan weer opstarten. Dan vallen ze je niet meer aan ik heb niet zon kut psp maar een gewonen normmalen ps2 maar dat kon jij ook niet weten sorry Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2007 Ik begrijp dat ze de hele tijd blijven aanvallen en dat je ervanaf wil? Dan moet je VCS saven, aflsuiten (niet de PSP uit, maar alleen aflsuiten zodat je in het hoofdmenu van de PSP komt) en dan weer opstarten. Dan vallen ze je niet meer aan ik heb niet zon kut psp maar een gewonen normmalen ps2 maar dat kon jij ook niet weten sorry Voor de PS2 geldt volgensmij ongeveer hetzelfde. Wat ik zou doen is gewoon niet verdedigen, dan stoppen de aanvallen op een gegeven moment vanzelf wel. Dan is het een paar keer raak, en dan stoppen ze meestal met aanvallen. Hierna kan je alles repareren als dat nodig is, en dan heb je er een tijdje geen last meer van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2007 Voor de PS2 geldt volgensmij ongeveer hetzelfde. Huh... Hoe kun je in de PS2 dan naar het hoofdmenu tijdens een spel PS3 kan ik me nog iets bij voorstellen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2007 Voor de PS2 geldt volgensmij ongeveer hetzelfde. Huh... Hoe kun je in de PS2 dan naar het hoofdmenu tijdens een spel PS3 kan ik me nog iets bij voorstellen... Dat hoeft daar ook niet, volgensmij werkt het savetruukje ook als je hem gewoon helemaal opnieuw opstart. Het werkt even goed geloof ik, en daarnaast kan je ook het 'truukje' toepassen dat ik hierboven postte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoenKucharek Geplaatst: 27 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 november 2007 Voor de PS2 geldt volgensmij ongeveer hetzelfde. Huh... Hoe kun je in de PS2 dan naar het hoofdmenu tijdens een spel PS3 kan ik me nog iets bij voorstellen... Dat hoeft daar ook niet, volgensmij werkt het savetruukje ook als je hem gewoon helemaal opnieuw opstart. Het werkt even goed geloof ik, en daarnaast kan je ook het 'truukje' toepassen dat ik hierboven postte als je het aan/uit konpje ingedrukt houd keert die terug naar het hoofd menu duh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2007 Ik weet niet wat voor PS2 jij hebt, maar die van mij reset gewoon al ik dat doe. Het spel start dan gewoon opnieuw op. Tenminste: als ik een spel erin heb zitten, en dat is dus zo als je bezig bent met VCS. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoenKucharek Geplaatst: 12 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 december 2007 (bewerkt) Ik weet niet wat voor PS2 jij hebt, maar die van mij reset gewoon al ik dat doe. Het spel start dan gewoon opnieuw op. Tenminste: als ik een spel erin heb zitten, en dat is dus zo als je bezig bent met VCS. ingedrukt houden en ik heb de kleine niet die dikke eigenlijk allen bei maar die dikke is kapot Bewerkt: 12 december 2007 door KoenKucharek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dupree Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2007 je kunt eens saven en het spel afsluiten en weer opstarten en dan doen ze het niet meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.