Jump to content

empire building

KoenKucharek

Recommended Posts

Nou, niet alleen jij probeert die Empire-sites te veroveren. Vijandelijke bendes (gangs) zoals Cholos, Sharks en de Biker Gang doen ook gezellig mee met de concurrentiestrijd. Wanneer één van de vijandelijke bendes een Empire-site van jou aanvalt, komt dat in beeld te staan. Ook begint de betreffende Empire-site op de radar te knipperen. Probeer nu zo snel mogelijk jouw Empire-site te beschermen, anders zul je het beschadigd terugvinden en na meerdere malen zelfs kwijtraken aan de vijandelijke gang. In totaal heb je 30 Empire-sites te veroveren.

Delen op andere websites

Ik begrijp dat ze de hele tijd blijven aanvallen en dat je ervanaf wil? Dan moet je VCS saven, aflsuiten (niet de PSP uit, maar alleen aflsuiten zodat je in het hoofdmenu van de PSP komt) en dan weer opstarten. Dan vallen ze je niet meer aan :)

Delen op andere websites

Ik begrijp dat ze de hele tijd blijven aanvallen en dat je ervanaf wil? Dan moet je VCS saven, aflsuiten (niet de PSP uit, maar alleen aflsuiten zodat je in het hoofdmenu van de PSP komt) en dan weer opstarten. Dan vallen ze je niet meer aan :)

ik heb niet zon kut psp maar een gewonen normmalen ps2 maar dat kon jij ook niet weten sorry

Delen op andere websites

ik heb niet zon kut psp maar een gewonen normmalen ps2 maar dat kon jij ook niet weten sorry

Voor de PS2 geldt volgensmij ongeveer hetzelfde. Wat ik zou doen is gewoon niet verdedigen, dan stoppen de aanvallen op een gegeven moment vanzelf wel. Dan is het een paar keer raak, en dan stoppen ze meestal met aanvallen. Hierna kan je alles repareren als dat nodig is, en dan heb je er een tijdje geen last meer van :)

Delen op andere websites

Voor de PS2 geldt volgensmij ongeveer hetzelfde.
Huh... Hoe kun je in de PS2 dan naar het hoofdmenu tijdens een spel :? PS3 kan ik me nog iets bij voorstellen...

Dat hoeft daar ook niet, volgensmij werkt het savetruukje ook als je hem gewoon helemaal opnieuw opstart. Het werkt even goed geloof ik, en daarnaast kan je ook het 'truukje' toepassen dat ik hierboven postte ;)

Delen op andere websites

Voor de PS2 geldt volgensmij ongeveer hetzelfde.
Huh... Hoe kun je in de PS2 dan naar het hoofdmenu tijdens een spel :? PS3 kan ik me nog iets bij voorstellen...

Dat hoeft daar ook niet, volgensmij werkt het savetruukje ook als je hem gewoon helemaal opnieuw opstart. Het werkt even goed geloof ik, en daarnaast kan je ook het 'truukje' toepassen dat ik hierboven postte ;)

als je het aan/uit konpje ingedrukt houd keert die terug naar het hoofd menu duh

Delen op andere websites

• 2 weken later...
Ik weet niet wat voor PS2 jij hebt, maar die van mij reset gewoon al ik dat doe. Het spel start dan gewoon opnieuw op. Tenminste: als ik een spel erin heb zitten, en dat is dus zo als je bezig bent met VCS.

ingedrukt houden en ik heb de kleine niet die dikke eigenlijk allen bei maar die dikke is kapot

Bewerkt: door KoenKucharek
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...