Dinkydau Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 Ik vind de naam user track player nogal saai dus ik wou die aanpassen. Weet iemand hoe ik dit kan doen en of het heel veel werk is? Is er anders misschien een programma voor? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 Ik vind de naam user track player nogal saai dus ik wou die aanpassen.Weet iemand hoe ik dit kan doen en of het heel veel werk is? Is er anders misschien een programma voor? Ja, er is een prgramma voor. Deze is GXT Editor. Op >>deze<< pagina kan je hem downloaden. Eenmaal uitgepakt open je hem en open je American.gxt (C -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA San Andreas -> TEXT.). Als je dat hebt geopend is het even zoeken naar de juiste naam, als je goed zoekt zie je ergens ''User Track Player'' staan. Verwijder de naam en typ iets wat je zelf wilt in zoals ''Radio 538''. Start San Andreas op en ga naar je User track zender. Voila, je eigen naam staat er. PS: Je kan er ook de tekst wat je in-game ziet (missienamen, tekst onder in het scherm met tips tijdens een missie, tekst met tips techtsboven) mee veranderen, maar niet de tekst op reclameborden. Hiervoor moet je de TXD bestanden aanpassen. Veel succes Reageren
gta-pilot Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 (bewerkt) daar had ik een TUT over gemaakt alleen staat niet in de MTL Edit:/ eb hem voor je gezocht Kilkkie Bewerkt: 27 november 2007 door gta-pilot Reageren
Dinkydau Geplaatst: 27 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2007 Ik vind de naam user track player nogal saai dus ik wou die aanpassen.Weet iemand hoe ik dit kan doen en of het heel veel werk is? Is er anders misschien een programma voor? Ja, er is een prgramma voor. Deze is GXT Editor. Op >>deze<< pagina kan je hem downloaden. Eenmaal uitgepakt open je hem en open je American.gxt (C -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA San Andreas -> TEXT.). Als je dat hebt geopend is het even zoeken naar de juiste naam, als je goed zoekt zie je ergens ''User Track Player'' staan. Verwijder de naam en typ iets wat je zelf wilt in zoals ''Radio 538''. Start San Andreas op en ga naar je User track zender. Voila, je eigen naam staat er. PS: Je kan er ook de tekst wat je in-game ziet (missienamen, tekst onder in het scherm met tips tijdens een missie, tekst met tips techtsboven) mee veranderen, maar niet de tekst op reclameborden. Hiervoor moet je de TXD bestanden aanpassen. Veel succes Zo wat een uitleg en moeite! De zin: "Het zit in american.gxt en je kan het zo veranderen" was al genoeg geweest hoor. Maar in ieder geval bedankt voor de moeite. Nu weet ik waar het zit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.