Jump to content

Kom niet verder met demolition man


mayron

Recommended Posts

Wie kan mij helpen?

Het helikoptertje is erg irritant te besturen, daarom raad ik je aan voor de missie wat rondjes door het gebouw te vliegen. De tijd zal pas ingaan zodra je de eerste bom pakt, tot die tijd kun je in principe gaan en staan waar je wilt. Misschien kun je het gebouw alvast uitmoorden van de werkers. Dit kun je gewoon doen door wat schuin te gaan hangen, één aanraking met een wiek is vervolgens genoeg.

Ik begin overigens altijd helemaal bovenaan met de eerste bom, die helemaal beneden doe ik als laatst. Mocht je moeite hebben met de mannen in het gebouw, laat ze dan mee naar buiten komen en probeer ze daar te vermoorden. In de meeste gevallen zullen ze je volgen. Blijf daarnaast ook goed oefenen met je heli. Het is in de missie belangrijk dat je goed met de heli weet om te gaan, dat scheelt behoorlijk. In ieder geval veel succes, en blijf oefenen! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad wat matthijs zegt, gewoon even oefenen met de controle. Ik kreeg het in het begin ook niet voor elkaar, maar als je de besturing eenmaal door hebt is het goed te doen. Ik deed eerst een bom in het gebouw, dan die op de grond en dan die op de hoogste etage in het gebouw pas weer. reden hiervoor is dat je dan niet meer het gebouw uithoeft (ontploft namelijk gelijk bij de laatste) en dat scheelt weer tijd!

Succes ermee, geduld is een redelijk schone zaak

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
steeds als ik de missie demolition man probeer

ik kom maar tot de derde bom

en het vliegtuig vliegt in de fik. :duh::N

Wie kan mij helpen?

Alvast HEEEL bedankt

Kijk het eigelijk beter vind ik om vanaf het bovenste te beginnen en je zo naar benden te werken om dat je boven het zwaar hebt maar veel tijd en je hebt alle leven nog van het vliegtuig , anders als je benden en 1 , 2 hebt gedaan blijft der bijna geen leven meer over voor op de 4 etage begrijp je wel.

Vanaf de boven beginnen en naar onderen werken , probeer het is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ga gewoon hoger vliegen dan die bouwvakkers en vermorsel die agenten meteen!

dan komt alles goed!

verder gewoon bovenin beginnen want dat is handiger.

de bouwvakkers zullen je volgen ter voet maar die sterven van zelf als je van boven over een gat vliegt die boven de trappen zitten. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...