::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Op het San Fierro Vliegveld Moet je zoeken naar een hele grote hangar. Er zijn er wel meer, maar bij deze gaat er een schuifdeur naar beneden. Als die grote schuifdeur uiteindelijk beneden is staan daar een HELE GROTE Jumbojet. Have Fun, The Hawk
josie Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 dat is volgens mij geen easteregg wat is hier eastereggs aan??? maar bedankt voor de tip
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 10 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Waar had ik het anders moeten neerzetten??? Wat er easter-eggs aan is: Alle hangars zijn hetzelfde, maar deze kan open. Deze is (geloof ik) de ene hangar in het hele spel die open kan. En er staat dus een Jumbojet in. En hij is moeilijk te vinden. The Hawk
X-TX Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 (bewerkt) Ahhw dat is al zo oud je bedoeld AT-400 zeker... dat is al vet oud en het is ook geen easter egg volgens mij. Edit: Er is nog een hangar die open kan en dat is bij het vliegveld waar je vlieglessen kan krijgen. Bewerkt: 10 januari 2005 door X-TX14-2
lazlow Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 (bewerkt) Het is absoluut geen easter egg. Een easter egg is een verborgen grapje van de makers in het spel. Het is niet grappig dat vliegtuig in die hangar dus is het geen eater egg. Kan hier een slotje op? Lazlow Bewerkt: 10 januari 2005 door lazlow
X-TX Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Het is absoluut geen easter egg.Een easter egg is een verborgen grapje van de makers in het spel. Het is niet grappig dat vliegtuig in die hangar dus is het geen eater egg. Slotje Lazlow Jongeman :lol: , je schiet niks op met het woord slotje
Spacecraft Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Waar staat die hangar dan? Bij mij blijven ze allemaal dicht :huh:
X-TX Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 (bewerkt) Waar staat die hangar dan? Bij mij blijven ze allemaal dicht :huh: Je kan in plattegronden forum kijken. Het is op het vliegveld in LV, als je net door het hek rijd ga helemaal naar links en blijf bij heel groot hangar staan en dan gaat die open. Misschien zie je die grote vliegtuig daar, misschien niet dan moet je paar × terug komen. Bewerkt: 10 januari 2005 door X-TX14-2
Spacecraft Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 (bewerkt) Waar staat die hangar dan? Bij mij blijven ze allemaal dicht :huh: Je kan in plattegronden forum kijken. Het is op het vliegveld in LV, als je net door het hek rijd ga helemaal naar links en blijf bij heel groot hangar staan en dan gaat die open. Misschien zie je die grote vliegtuig daar misschien niet dan moet je paar × terug komen. Vandaar dus.. <_< FF checkerdechek in de eerste post "Op het San Fierro Vliegveld.." Maar dan ga ik even in Las Venturas kijken Edit: Jahoor gevonden, het is inderdaad de AT 400. Geen easter egg lijkt mij. Bewerkt: 10 januari 2005 door BMW
X-TX Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Waar staat die hangar dan? Bij mij blijven ze allemaal dicht :huh: Je kan in plattegronden forum kijken. Het is op het vliegveld in LV, als je net door het hek rijd ga helemaal naar links en blijf bij heel groot hangar staan en dan gaat die open. Misschien zie je die grote vliegtuig daar misschien niet dan moet je paar × terug komen. Vandaar dus.. <_< FF checkerdechek in de eerste post "Op het San Fierro Vliegveld.." Maar dan ga ik even in Las Venturas kijken Edit: Jahoor gevonden, het is inderdaad de AT 400. Geen easter egg lijkt mij. Ben blij dat je het hebt gevonden dan weet ik dat ik goed uitleg geef :lol:
BrokenTable Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Waar had ik het anders moeten neerzetten??? Wat dacht je van General (= algemeen)? Wat er easter-eggs aan is:Alle hangars zijn hetzelfde, maar deze kan open. Deze is (geloof ik) de ene hangar in het hele spel die open kan. Easter-eggs zijn verbrgen grappen van de makers of verwijzingen naar iets. En een Jumbojet in een hangar in nou niet echt een 'grap'. Daarnaast kan er ene hangar op de airstrip open (is te gebruiken als garage) En hij is moeilijk te vinden. Daar zijn de meningen over verdeeld :-) Slotje en veerplaats naar General (al vaker besproken)
Recommended Posts