seba10 Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 Hoi gamers ik ben Seba, mijn brooertje heeft mijn game gewist. Ik was in stad 3 wie heeft er voor mij tips hoe ik zo snel mogelijk weer terug kan komen in stad3 Alvast hartsikke bedankt voor jullie hulp seba Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 Je zou een Savegame in de Downloadbase kunnen downloaden als je GTA San Andreas op de computer hebt , en als je GTA San Andreas op de PS2 of Xbox hebt dan zou je helaas een nieuw spel moeten starten. Reageren
Gijsso Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 (bewerkt) Als je het op de computer speelt kun je een savegame downloaden en als je het op de Xbox/ PS2 speelt dan is het beste dan om gewoon alle missies te doen en geen zij-missies en doe alleen de Zero missies als je daar goed in bent anders niet. Die zijn namelijk niet nodig in de storyline, alleen voor de volle 100% Edit: DaH was me net voor Bewerkt: 27 november 2007 door GTAGijsso Reageren
Donwell Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 Ik heb ook nog even een zeer handige pagina opgezocht voor je, waar je tot exact elke missie een savegame kunt downloaden. Afhankelijk van welke versie je hebt van GTA San Andreas, heb ik meteen beide pagina's eventjes voor je opgezocht. De savegames zitten in een RAR bestandje, denk er wel eerst aan dat je ze moet uitpakken. Vervolgens plaats je hem in je Userfiles map, te vinden in 'Mijn documenten'. San Andreas Savegames V1 San Andreas Savegames V2 Succes! Reageren
hielkeh Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 het is wel mogenlijk om een savegame te downloaden voor de ps2 maar hier heb je armax en een usb stick voor nodig, dit is vrij lastig. armax kan je bestellen op www.bol.com Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 het is wel mogenlijk om een savegame te downloaden voor de ps2 maar hier heb je armax en een usb stick voor nodig, dit is vrij lastig. armax kan je bestellen op www.bol.com Eigelijk is dit helemaal niet zo lastig ( ik spreek uit ervaring ) 5 min werk miss 10. Zolang je maar de juiste materialen hebt Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 Je kunt als je het op de ps2 versie hebt Armax downloaden. Pc versie kan je gebruik maken van de Download-Forum ( Savegame-aanvraag-forum ) . Voor de X-Box geldt het zelfde , Armax. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 Je kunt als je het op de ps2 versie hebt Armax downloaden.Pc versie kan je gebruik maken van de Download-Forum ( Savegame-aanvraag-forum ) . Voor de X-Box geldt het zelfde , Armax. Armax kun je niet dowloaden. En al zou het kunnen dan is het illegaal...... Maar ik denk dat je bedoeld dat je een savegame kan downloaden Reageren
jurgen1 Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 je zou ook even kunnen kijken in de prullenbak daar zou hij nog in kunnen staan Reageren
MartyCeha Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 En als je ArMax al gedownload hebt, dan moet je hem nog op een schijfje branden, en om de PS2 die te laten afspelen moet je hem om laten bouwen... Lekker bezig dus. Overtreedt dan meteen alle regels van het forum. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.