bramboy Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 twee vraagjes over warrock cheats: 1. Wie weet een aantal cheats??(1 is ook goed) 2. Waar moet je ze invoeren wie my helpen kan ben ik hem zeer dankbaar Reageren
gta-pilot Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 1. zijn er niet want het is online en een goede anti cheat waardoor ze ook weer worden verbannen (niet kunnen worden gebruikt) 2. ^ Reageren
bramboy Geplaatst: 27 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2007 1. zijn er niet want het is online en een goede anti cheat waardoor ze ook weer worden verbannen (niet kunnen worden gebruikt)2. ^ of weet je hacks??(daar hebben ze het weleens over) Reageren
gta-pilot Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 ja/nee die zijn er wel maar illegaal! en meestal worden ze meteen als ze zijn gevonden door punkbuster in de blacklist gezet Reageren
tjoef Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 Doe jezelf en mij een plezier en gebruik gewoon geen cheats. Iedereen zal je kicken uit een spel, dus geen kans op levelrais en geen betere wapens. Of je wordt geband en je moet een nieuw account hebben. Reageren
Naudin Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 cheaten in multiplayer is niet leuk Alleen af en toe voor de lol je vrienden kutten als je aant lannen bent Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 nou het er toch over gaat: ik wil het zelf ook weer gaan spelen aleen moet ik vragen invullen bij de registratie alleen kan geen engels Reageren
bramboy Geplaatst: 1 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2007 i wann ahelp you ik wil je helpen! beginnnen: er staat continu registration, --> verder met registaratie scroll naar beneden---> dan i agree---> ik accepteer username---> gebruikers naam(moet letters en cijfres bevatten) password ----> wachtwoord(moet letters en cijfers bevatten) confirm password---> herhaal wachtwoord nickname---> die wil je zien tjidens het spelen e-mail adress---> e-mail confirm e-mail---> herhaal e-mail date of birth---> geboorte datum month day year----> maand dag jaar select question---> vraag select teren GA VANAVOND VERDER!! Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Hmm, Kan je niet winnen? Ik vind het zwak als je gaat cheaten op een online spel, en hacks leveren om te winnen online mogen niet geleverd worden want die zijn illegaal, wat niet mag volgens de regels. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.