Jump to content

GTA save


Silverline

Recommended Posts

Kan iemand misschien een save posten van Gta VC pc 100% + wat auto/eiland mods die al in de save zitten

Ik heb geprobeerd er zelf mods in te zetten maar dit lukt dus niet echt. Dus als iemand het wel is gelukt, en die zou zo vrij zou willen zijn om zijn save hier neer te zetten.... :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand misschien een save posten van Gta VC pc 100% + wat auto/eiland mods die al in de save zitten

Ik heb geprobeerd er zelf mods in te zetten maar dit lukt dus niet echt. Dus als iemand het wel is gelukt, en die zou zo vrij zou willen zijn om zijn save hier neer te zetten.... :tu:

Hey, Silverline! Welkom op het forum!

Het is niet mogelijk om mods toe te voegen in een savegame, want een mod moet in een spel zelf gezet worden. Hier heeft een savegame verder niets mee te maken. Wil je dus mods, dan zul je dit in je eigen spel moeten doen. Mocht je graag meer info willen over modden, dan verwijs ik je door naar Modding Hulp waar verscheidene tutorials voor beginnende modders staan. Mocht je er met de tutorials ook niet uitkomen, dan kun je ons natuurlijk ook nog vragen. Veel succes! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand misschien een save posten van Gta VC pc 100% + wat auto/eiland mods die al in de save zitten

Ik heb geprobeerd er zelf mods in te zetten maar dit lukt dus niet echt. Dus als iemand het wel is gelukt, en die zou zo vrij zou willen zijn om zijn save hier neer te zetten.... :tu:

Hey, Silverline! Welkom op het forum!

Het is niet mogelijk om mods toe te voegen in een savegame, want een mod moet in een spel zelf gezet worden. Hier heeft een savegame verder niets mee te maken. Wil je dus mods, dan zul je dit in je eigen spel moeten doen. Mocht je graag meer info willen over modden, dan verwijs ik je door naar Modding Hulp waar verscheidene tutorials voor beginnende modders staan. Mocht je er met de tutorials ook niet uitkomen, dan kun je ons natuurlijk ook nog vragen. Veel succes! :)

wel met patric w `s vet coole save editor daar mee kun je autos op bepaalde plekken eewig te laten spawnen

Bewerkt: door KoenKucharek
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...