peter-de-gekste Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 hier ben ik weer met mijn vragen , heeft of kent er iemand een goede dvd ripper? eentje die ook snel werkt het liefst en waar gewoon goede kwaliteit filmpjes uitkomen.. bij voorbaat dank Peter
Ewoud Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 (bewerkt) Voor wat wil je het programma gaan gebruiken, dvd's rippen van de videotheek? Er zijn wel een goed programma om dvd's te rippen, maar dat ligt puur aan je doel. Meestal is dat doel een illegale activiteit dus je zal het echt moeten hebben van Google. Bewerkt: 27 november 2007 door Ewoud
Dastard Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Dit is illigaal (denk ik),dus we mogen je niet helpen
thug Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 hier zal denk ik een slotje op moeten maar kijk even op google daar vind je wel wat >>> Door SummerBase: Gelieve niet met crewzaken bemoeien. <<<
SummerBase Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Wij kunnen hier geen goedkeuring voor geven, desondanks dat je er misschien wel goede bedoelingen mee hebt, ben ik toch genoodzaakt dit topic te sluiten. Sorry!
Recommended Posts