Jump to content

Op hoogte blijven

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heey,

Ik heb een probleem. Ik wil altijd (via de gym in Los Santos) hidden Interiors doorzoeken...helaas heb ik alles doorgelezen en geprobeerd maar op een of andere manier kan ik het niet voor mekaar krijgen om op de goeie hoogte te blijven! Dus ik verdwaal en kom uiteindelijk ergens in een plasje water terecht :duh: Dus als iemand weet hoe ik op dezelfde hoogte kan blijven... (opzij vliegen, recht vliegen, omhoog, omlaag... niks werkt!)

En zeg niet: "ga naar dit topic :slotje:"!! want ik heb alles al doorgeleze

Bewerkt: door Picaku
Geplaatst:

het beste is (dit werkt volgens mij wel redenlijk) om zijwaarts te vliegen. dit doe je met de ps2 met R2 en L2 en voor de pc volgens mij met Q en E. het is even wennen met sturen maar je blijft op hoogte.

anders kun je een parachut aandoen en met een beetje geluk hou je deze met de jetpac omdat er een foutje in het spel zit waardoor je met de jetpack niet meteen het goede wapen selecteerd. nu zie je een hoogte meter naast je kaart.

Geplaatst:

als je op de goede hoogte wilt blijven met een jetpack moet je niet in de rode zone komen want dan kan je nergens meer heen alleen omlaag. als dit je helpt staat senõr claudios altijd voor je klaaros

(claud)

Geplaatst:

Als je het spel op de PC speelt en je hebt geen zin om met de Jetpack te vliegen kan je je ook verplaatsen met San Andreas Place Manager, >hier< op dit forum te downloaden. In het hidden interiors universe kan je echter alleen binnen dezelfde hemel teleporteren, ga via de enexen naar andere hemels of start vanuit een ander interior. Succes ^_^

Geplaatst:
Als je het spel op de PC speelt en je hebt geen zin om met de Jetpack te vliegen kan je je ook verplaatsen met San Andreas Place Manager, >hier< op dit forum te downloaden. In het hidden interiors universe kan je echter alleen binnen dezelfde hemel teleporteren, ga via de enexen naar andere hemels of start vanuit een ander interior. Succes ^_^

thnx,

you're great :D

Geplaatst:

Is het niet dat je op dezelfde hoogte kan blijven vliegen met een jetpack als je, terwijl je vliegt, aimt(met een pistool bvb)??? Ik had dat eens ergens gelezen, en het werkt bij mij ook...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...