claud Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 ik deed new game want m'n memory card zat in het verkeerde slot. en ik deed de vernietig alle wagens cheat en tempenny's auto bleef heel en alde andere auto's ontploften. en toen kwam er een brandweer auto aan en die reed door de auto van tempenny heen en er gebeurde niets. (behalve dat ik dood ging door de jetpack cheat) weet iemand hoe het kan dat tempenny's auto unsolid was? Reageren
Dastard Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 (bewerkt) Dat komt omdat Tenpenny's auto scripted is. Scripted is dat dat aleen daar voorkomt,dus dat je hem aleen maar in cutscene's of missie's ziet.. EDIT:Geeft niets joch,glad to help! Bewerkt: 28 november 2007 door Dastard Reageren
claud Geplaatst: 28 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Dat komt omdat Tenpenny's auto scripted is.Scripted is dat dat aleen daar voorkomt,dus dat je hem aleen maar in cutscene's of missie's ziet.. dank u wel: ik heb weer wat geleerd!!!!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.