claud Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 hoi ik was zonet even op zoek naar warehouse1. en ik zag daarvan de gele marker. maar opeens sta ik in warehouse2 komt dit omdat ik alle poppetjes in ganton gym heb verbrand? want ik weet wel dat ze dood moeten maar hoe? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Nee, je hebt je vast en zeker vergist met de markers (enexen), want die liggen erg kort bij elkaar Reageren
claud Geplaatst: 28 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Nee, je hebt je vast en zeker vergist met de markers (enexen), want die liggen erg kort bij elkaar dat is niet zo want ik heb goed gekeken op wikigta en precies gemarkeerd. maar kun je van warehouse2 dan nog wel overstappen naar wh1 Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Dood is dood, maakt niet uit hoe. Je zult echt wel in de verkeerde marker gestapt zijn, anders kan gewoon niet. En als je eenmaal in Warehouse 2 zit, kom je niet meer terug, aangezien Warehouse 2 in hemel G ligt, en warehouse 1 in hemel E. Zelfmoord is dan nog de optie (cheat: GOODBYECRUELWORLD of gewoon met bazooka/granaten). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.