THE_GAME_MEN! Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Hey, Ik heb een USB to USB kabel nu is mijn vraag: Als ik dat ding in mn ps2 plug en in mn pc krijg ik dan beeld ? Freek Reageren
TubS Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 uhm waarschijnlijk niet nee, probeer meer maar ik weet bijna zeker van niet Reageren
Robin2130 Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Als je een S-video aansluiting op je PC en je PS2 heb moet het kunnen, mits je PS een S-Video in en je PS2 een S-video out heeft anders zal het niet werken, maarja je kan het allicht proberen natuurlijk Reageren
TubS Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 ja ik heb een s-video ingang, dat is denk ik de enige manier waarop je je ps2 op je pc kan aansluiten Reageren
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 11 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 Ik heb dacht ik wel een COMP ngang , ik zal vandaag ff experimenten.. Leuke sig BTW tubs , ik moet ook die psp hebben ! Freek Reageren
TubS Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 mooi hé, maar je kan ook een goedkope tv kaart aanschaffen net als i, ben je echt niet meer asl €40 euro kwijt en de investering is de moeite waard want je kan ook film op nemen Reageren
Timovich Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 Hoe ziet die ingang eruit? Heeft iemand een plaatje? Want dan kan ik zelf ook ff kijken Reageren
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 11 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 (bewerkt) Kijk tubs dit heeft de meine : KLIK VOOR VERGROTING Het WITTE Stekkertje is Computer IN en het gele stekkertje is S VIDEO OUT De software geeft alleen ruisbeeld , welke software bevelen jullie mij aan ? Freek Bewerkt: 11 januari 2005 door THE_GAME_MEN! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.