coucke Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 (bewerkt) mijn vriendin heeft een laptop vista 2ghz dual core 1gb ram met een 3d kaart via chrome9 HC en gta san andreas lagged haar pion loopt in stukken vooruit en als je een auto steel gaat het ook in stukken vooruit kan iemand mij helpen aub Bewerkt: 28 november 2007 door Bling Topictitel aangepast naar onderwerp. Reageren
claud Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 dan moet je via gtagarage de anti freeze mod downloaden dat heb ik ook gedaan en dat werkt succesios amigos lodios da claudios Reageren
coucke Geplaatst: 28 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2007 die vind ik niet :s Reageren
tjoef Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Misschien kan je via je instellingen(options dus) en dan bij "advanced" de deeldkwaliteit lager zetten ofzo? Je spel zal dan misschien wat "lelijker" zijn, maar je kan tenminste goed bewegen. Reageren
osmgek11 Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Draai je Vista met zoon kaart en je hebt ook nog goede hardware. en zo kaart Ga naar Start->options-> display Setup->advanced en zet alles op het laagste en als je hij dan nog langzaam loopt zet steeds je resolutie wat lager. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.