Jump to content
Joriz

GTA4 boxart bekend + binnenkort nieuwe trailer!

Zoals al in geruchten vandaag over het internet ging is er inderdaad zojuist de nieuwe Grand Theft Auto IV boxart vrijgegeven. Rockstar games presenteert de nieuwe boxart in een artistiek filmpje waarbij ze het logo op een muur verven.

Opvallend is dat deze boxart qua ontwerp grote overeenkomst heeft met de eerdere GTA box arts en dus ook weer links boven een helikopter staat.

Behalve dat is er zojuist door Rockstar Games bekend gemaakt dat er op 6 december om 21:00 de nieuwe trailer uitkomt met de titel: "Move up, ladies".

med_gallery_1_50_567128.jpg

Zie ook de officiële website waar tevens wat veranderingen zijn doorgevoerd:

http://www.rockstargames.com/IV

Alle informatie die tot nu toe bekend is over Grand Theft Auto IV staat natuurlijk inclusief dit nieuws op WikiGTA

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Ik denk dat je in de 3e trailer vooral de features van het spel ziet, maar dan bedoel ik geen ingame trailer. Bijvoorbeeld dat je Niko ziet pinnen, zakkenrollen, een overval plegen, wapens kopen bij Little Jacob (ik denk dat we hem ook te zien krijgen in de volgende trailer) etc..

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Eindelijk weer wat nieuws over GTA 4 ^_^ Ik heb zo'n vermoeden dat de game redelijk snel in 2008 gaat komen omdat ze toch maar 3 trailers zouden uitbrengen? Iig ik hoop dat ze er weer wat moois van gemaakt hebben :tu:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

iemand zij dat ie een mailtje kreeg van inside gamer ofzo dat gta op drie maart in de winkels ligt. wat is daar van waar?

Nogmaals:

Zodra er iets bekend is staat het als eerste op deze website. Wij hebben zeer goed contact met Rockstar Games en Take Two Interactive. Daarom hadden we dit boxart nieuws ook als eerste direct van Rockstar zelf.

Wat er dus op dit moment over de release datum bekend is dat het dus ergens tussen februari en april uit komt. Meer is dus nog niet bekend. Alle data die nu over het internet zwerven zijn een pure gok.

Als je wilt weten wat tot nu toe bekend is kan je dat allemaal op WikiGTA vinden: http://nl.wikigta.org/index.php/Main_Page :Y

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...