TomHagen Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 (bewerkt) Goedendag, Ik twijfel al geruime tijd tussen de pas verschenen game's CoD4 en AC. Ik weet dat het beide top-games zijn maar ik weet niet waar ik aan toe ben. Aan de ene kant AC omdat ik niet echt toe ben aan weer een shooter en omdat free-roaming mij heel erg aantrekt. Aan de andere kant weer CoD4 omdat ik me eigenlijk nooit verveeld heb bij shooters. Bovendien ben ik nooit zo'n fan geweest van games waarin je moet vechten met zwaard ofzo. En omdat er eigenlijk geen mensen zijn die CoD4 en AC goed kennen en veel spelen/gespeeld hebben krijg ik eigenlijk alleen maar te horen dat ze allebei 'zwaar fokking vet' zijn. Mijn voorkeur gaat ligt uit naar CoD4 omdat ik CoD 2 en 3 beiden heel veel en lang gespeeld heb. Wie-o-wie kan mij iets meer vertellen en een reden geven waarom ik de ene moet kiezen. Alvast bedankt. Bewerkt: 28 november 2007 door SoaDT0M Reageren
Think Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Kun je online, of speel je graag online => CoD 4. Kun je niet online => AC, want de SP van CoD 4 is echt niet lang. Maar allebeide is toch nog de beste oplossing. Het zijn 2 topgames die je moet hebben. Reageren
the max Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 (bewerkt) ik zou voor AC gaan, want het is toch echt wel heel erg vet, soms valt het een beetje in herhaling, maar dat free running systeem, en de grootte van de steden maken het dik goed. als je van shooters houdt zou ik wachten op Battlefield : Bad Company, waar echt alles kapot kan (komt in februari) ik hoop dat ik je heb geholpen @ DenkaanHenk de nieuwste Battlefield wordt toch wel erg vet hoor Bewerkt: 28 november 2007 door the max Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Koop Assassin's Creed , Call of Duty 4 lijkt veelste veel op Battle Field. Assassin's Creed is daar in tegen een game met een verhaal dat nog nooit eerder voor ge komen is in een game , Assassin's Creed haalt op iedere site een hoger cijfer dan Call of Duty 4. Behalve Insidegamer , maar Insidegamer moet niet zeuren. Alle andere sites geven Assassin's Creed hoger dan Call of Duty 4. Reageren
Gijsso Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Als je een beetje van de middeleeuwen houdt en dat je dingen kunt ontdekken dan zeker AC maar wil je tog met een geweer schieten dan CoD4 Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 CALL of DUTY 4 Modern Warfare is veel beter, bij CALL of DUTY 4 Modern Warfare heb je goede grapics en alles bijna nieuw, nieuwe wapens nieuwe missies die tot nu toe het beste zijn. Ik heb het ook zelf gespeeld op de PS3 bij me oom. Er zijn nieuwe vuurgevechten en goede filmpjes. En je ziet de nieuwste vliegtuigen en je ziet helie's neerstorten. En er zijn ook nu honden erbij gekomen, die van de terroristen zijn. De vuurgevechten zijn ook beter geworden, veel realistieser. En de wapens nu ook vetter en vernieuwd, sommige wapens zijn heel mooi. >>DIT<< is een gameplay van een missie, dan zul je zien dat het echt goed is. En is een trailer .Dus ik zou voor CALL of DUTY 4 Modern Warfare gaan. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Ik zit ook in deze situatie alleen is het bij mij niet echt een moeilijke keuze.. Assasin's Creed komt pas in Feb. 2008 uit en COD 4 is u ook al uit voor de pc. Dan kies ik uiteraad voor COD 4 aangezien Assasin's Creed nog niet eens uit is voor de pc. Reageren
Mister.X Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 (bewerkt) Zonder twijfel! CoD4 AC heb je vrij snel uitgespeeld en er zit zo grote bug in. De Guards zijn te sterk en ze werken samen CoD4 is leuk om online te spelen. Steeds maar beter en beter worden! Het beste zou zijn om ze allebei te halen. Bewerkt: 28 november 2007 door Mister.X Reageren
BigM Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Altijd als de beslissing bij mij niet voor de hand licht kijk ik meestal een heele hoop trailers achter elkaar. Op een gegeven moment van heel vaak kijken raak je trailers zat, zo zal het bij mij meestal naar verloop van tijd ook met de game worden. Dus kijk met wat je het langst volhoud. Reageren
moechy Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Ik zou toch voor AC gaan.COD4 snel uitgespeeld en AC heeft een hogere score.AC heeft bloedmooie graphics.Kortom ik zou hem zelf gaan halen als ik een ps3 had .Nog ff en ik heb er 1:p.En dan koop ik AC gwn al voor de gameplay. Reageren
M4X Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Assassins Creed. Het zijn allebei topgames, maar toch zou ik om een paar redenen voor AC kiezen. Assassins Creed is ten eerste geheel nieuw en origineel. Het enige spel dat er iets van weg heeft is Oblivion, maar ook daar lijkt het totaal niet op. Het ziet er heel erg indrukwekkend uit, de moves zijn leuk, en het verhaal is ook prachtig. Natuurlijk is dit bij Call of Duty 4 ook wel zo, maar AC is echt gewoon uniek. Naast COD4 heb je ook nog prachtige shooters zoals Haze, Medal of Honor: Airborne, Killzone 2, The Club etc. Je kan ze ook allebei nemen, dan kan je misschien wel overwegen om eerst COD4 te nemen, in verband met de volle servers, die langzamerhand leeg zullen lopen. Maar Assassins Creed is gewoon uniek, enals PS3 of Xbox360 bezitters gewoon moet je hem hebben! Reageren
michael50000 Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 wil je een degelijke online-shooter en een zeer kort maar krachtige verhaallijn offline en heb je zin in mooie graphiqs en realisme en verniewde wapens kies dan COD4 wel je een totaal nieuw soort spel-die naar mijn mening veel in herhaling valt op vlak van opdrachten-maar enorm veel vrijheid bied ,mooie graphiqs,en redelijk groot realisme in een middeleeuws kleedje dan moet je voor Assassin's Creed gaan,ik heb ze beiden in bezit en als ik nu zou moeten kiezen en ik zou ze allebei evengoed kennen als nu dan zou ik CoD4 nemen (puur voor het on-line gedeelte) maar zoals er al gezegt geweest is kan je beter kiezen voor AC en sparen voor battelfield die waarschijnlijk stukken beter zal worden! Reageren
osmgek11 Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 CALL OF DUTTY 4 MODERN WARFACE natuurlijk kijk hoe mooi dat spel is >>> Door Froodooo: SoaDT0M wil neem ik aan wel echt goed beargumenteerde meningen horen... <<< Reageren
Naudin Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 Mijn neef heeft AC, hij vind het echt helemaal tegek. Gewoon alle dingen die je daar kunt, en COD4 is natuurlijk gewoon schieten enzo (niet dat ik cod4 niks vind, zeker niet, maar mij lijkt ac beter), en AC is toch compleet nieuw met alle vrijheid om te klimmen, te vermoorden, het rondlopen in een middeleeuwse stad, mij lijkt dat in ieder geval vetter dan cod4, als ik jou was zou ik dus voor Assassin's Creed gaan. Reageren
thug Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 het is te zien wat voor soort van game je graag speelt AC is meer avontuur en zorgt ook voor meer afwisseling maar toch blijven die missies altijd het zelfde heb ik gehoord. COD4 is altijd blijven schieten maar je hebt een doel te halen en dat maakt het ook spannender speel je graag online dan ben je met COD4 aan het juiste adres. ik zou dan voor COD 4 gaan maar eigelijk moet jij een keuze maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.