Jump to content

Call of Duty 4 of Assasin's Creed

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Assassins Creed is een hele nieuwe ervaring en heeft een grote open wereld maar na het uitspelen zit je eigenlijk vast. Bij Call of Duty 4: Modern Warfare heb je echter nog een grote online functie. Waardoor het gewoon veel langer mee gaat.

Overigens moet je ook meer kijken wat jouw genre is; Middeleeuws zwaardvechten of lekker knallen met geavanceerde wapens. Ik raad je gewoon beide aan. AC heeft een unieke gameplay maar met CoD kun je tenminste online. Als je echt moet kiezen zou ik zelf voor Call of Duty gaan. Vooral omdat ik zelf niet van zwaardvechten houd en wel van lekker schieten, maar dat kan voor jouw dus anders zijn. En ook omdat AC niet online kan en na het uitspelen je het misschien nog wel een keer uitspeelt maar ik denk dat je met CoD's online functie langer kan doen. Wat het trouwens ook uitgebreider maakt.

Bewerkt: door ASPHALT

Allemaal heel erg bedankt voor de reacties want ik ben er eindelijk uit. Het wordt ondanks de vele adviesen voor AC toch CoD4. En daarmee zijn jullie aanbevelingen niet zinloos want hier heb ik uit opgemaakt dat AC minder bij mij past. Nog eens bedankt _O_

@hieronder: Ok dan :)

Bewerkt: door SoaDT0M
  • 3 weken later...

Zelf heb ik CoD4, die is echt vet

Assasin's Creed heb ik niet maar lijkt me ook erg vet

Anders spaar nog een tijdje door en koop ze beide.

EDIT: O, ik zie dat je al een keuze gemaakt hebt ;)

Bewerkt: door GTAgangsta
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Assassin's Creed zou ik zelf doen ziet er vind ik zelf dan wel moeier uit ik heb call of duty 4 en Assassin's Creed zelf ook op xbox 360 dus ik zal voor Assassin's Creed gaan :tu:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hij heeft zijn keuze al gemaakt. Hij zei dat het COD4 word en dat AC niet zo goed bij hem past. Lees een paar posts hierboven.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...