Junkste Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 (bewerkt) Hallo, Wil misschien iemand voor mij de laatste missie van Zero doen? die met dat helicoptertje? als je hem gedaan heb mag je een mail sturen -xxx- Alvast bedankt! GTASAsf8.b Bewerkt: 28 november 2007 door Bling E-mailadres verwijderd.
DenkaanHenk Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 (bewerkt) Doe ik voor je. Ik denk dat je vergeten bent om te saven , want ik moet als ik jouw Savegame load Zero's Shop nog kopen en de eerste en tweede missie doen. En daar heb ik helaas geen tijd meer voor vandaag , dus iemand anders zou hem moeten doen. Bewerkt: 28 november 2007 door DenkaanHenk
Picaku Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 (bewerkt) ik doe ze wel! Ik zet ze gewoon hier, en weet je e-mail niet omdat het verboden is om e-mail in een post te zetten Gedaan: Mission Passed! Air Raid $3000 overig: Mission Passed! Supply Lines $5000 overig: Mission Passed! New Model Army $7000 overig: Asset die tot $5000 kan opbrengen no cheats, no mods just clean GTASAsf8.b Bewerkt: 29 november 2007 door Picaku
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Junkste, welkom op GTAForum Zou je in het vervolg even eerst >>de regels van dit sub-forum<< door willen lezen voordat je een nieuwe aanvraag plaatst. Maak dus gebruik van het lijstje en zorg ervoor dat de missie die je aanvraagt ook beschikbaar is in de savegame die je plaatst. Het lijkt me ook wel even handig als je ook >>de regels van dit forum<< doorleest, zo is het plaatsen van een e-mail adres niet toegestaan. Nog veel plezier op dit forum
Picaku Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 Ja, uhm, save het voortaan wel hé!
Picaku Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 Junkste, het is wel mogelijk om je e-mail in je profile te zetten. Maar het is weer verboden om hem in het forum te zetten! Wij kunnen namelijk wel als bezoeker jouw profile een beetje bekijken. (Waar je bent, welk geslacht etc.)
Recommended Posts