Jump to content

welke cijfer geef je gta:sa en waarom

ik geef gta:sa een ........  

50 leden hebben gestemd

1. 1. ik geef gta:sa een ........

• 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      0
    • 4
      0
    • 5
      0
    • 6
      0
    • 7
      4
    • 8
      17
    • 9
      16
    • 10
      10

Recommended Posts

Geplaatst:

een 9.

Want het nooit perfect (dus 10 kan niet), maar hij is wel geweldig! (mijn mening)...op sommige dingen na dan. :)

Geplaatst:

ook een 9 omdat er veel fouten in het spel zitten, zoals glitches en dat de gebouwen nog niet geladen zijn als je er langs rijdt..

Geplaatst:

een 8 gewoon net niet perfect.

de gebouwen :rolleyes: die nog niet geladen zijn als je er langs rijd(zelfde geld ook voor landschappe waar ineens bomen of takken zijn)

en er teveel uitgehaald en er stomme dingen voor trug gedaan.

Geplaatst:

een 8: 't spel is een heel stuk beter dan Vice city, maar ik ben toch wel een beetje ontgoocheld omwille van die graphics. Die mochten wat beter zijn ;)

Geplaatst:

Ik vindt het een 9 Waard.. Het ziet er allemaal erg nice uit.

Maar ik mis toch de kleine dingentjes.. In Vice city kon je winkels overvalen Dat wilde ik meteen gaan doen, omdat je in het begin zo moeilijk aan geld kon komen.

:)

Geplaatst:

7 omdat de game zo groot is dat ze niet genoeg aandacht besteed hebben aan details en sfeer. En het kan wel eens snel gaan vervelen.

Geplaatst:

Ik heb een 9 gegeven. Omdat ik het een zaaaalig spel vind. Alleen zitten er een paar minpuntjes in. Als er een 9,5 in stond zou ik dat nemen, maar dat staat er niet in.

omdat een spel nooit perfect kan zijn en om de paar kleine minpunten en dingen die ik graag anders hat gezien om het nog realistischer te lijken

Dat vind ik ook, daarom heb ik san andreas geen 10 gegeven.

Geplaatst:

8

ik vind dat er geen sfeer is, meer sfeer in vc.

veel kartelranden.

gebouwen en bomen die soms te laat komen, vooral bomen (leuk als je aan het vliegen bent.

daarom ;)

Geplaatst:

een tien tot nu toe ik ben erg onder de indruk ik snap alleen niet waarom ze bij zo'n vrachtwagen die witte een wiel hebben weg gelaten is wel maf

:huh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...