Jump to content

Iets raars ontdekt in Sa

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik op het platteland rijd met bijv een freeway (motor) dan zie ik ineens er een heleboel rijden raar.

Als ik op een Trekker/traktor stap rijden er ineens daar heel veel van rond.

En zo is dat met bijna elk voertuig zo op vliegtuigen na :D

Hoe komt dit??? :*D

Geplaatst:

je bent niet de enige die dat zegt,

ik dacht er daar straks nog aan.

maar dat is niet alleen op het platteland hoor

Geplaatst:

Heb ik altijd al een vreemde programmeer fout(?) gevonden. Als je in een auto rijd die je niet vaak tegen komt rijd iedereen er in eens in. Was ook altijd in Vice City al zo, of het ook zo was in GTA III weet ik niet.

Geplaatst:

weet ik

ik heb alle gta's en in lcs , vcs , sa, vc kwam dat voor

maar in GTA III niet

Geplaatst:

In VC was ik op zoek naar een washington voor mijn showroom.

ik vond er maar geen........ toen er opeens eentje stond in de parkeergarage vlakbij de north point mall.

toen ik erin reed reden ze opeens overal. :duh:

Geplaatst:

Dit ligt aan de engine van SA. Zodat er veel voertuigen spawnen waarin jij rijd.

Geplaatst:

het bebeurt wel vader dat dat soort bugs in gta's voor komen had het net nog in VCS, als je in een police car volgas lang de hoofdweg op westelijk eiland scheurt zie je de bomen in het midden van de weg ook niet staan:S erg vaag !!

Geplaatst:

Erg vervelend is dit.

Voorbeeld:

Ik zocht een Slamvan (na 2 uur gevonden) rijden er heel veel van rond! :@

Geplaatst:

dat is vrij normaal want als je een auto hebt dan kan het spel meer van die voertuigen laat rijden.

dit komt doordat het spel dan op een bepaald voertuig gericht is. ^_^

Geplaatst:

Oké.. Ik denk dat het na negen reacties wel duidelijk is, dat we hier gewoon met een bekend probleempje in GTA te maken hebben. Dit is al vaker besproken, en ik denk niet dat het nodig is om iedereen zijn ervaringen met dit probleem hier te laten posten.

Om meer van dit soort reacties te voorkomen en omdat het voor de topicstarter nu wel duidelijk zal zijn, sluit ik dit topic maar. :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...