Jump to content

Welke GTA heeft de beste sfeer?


dupree

Recommended Posts

De beste sfeer zit zonder twijfel in GTA Vice City , in GTA Vice City Stories heeft Rockstar het sfeertje van GTA San Andreas gemaakt. Verder heeft GTA Liberty City Stories een goede sfeer , daar krijg je meer een New York gevoel in dan in GTA 3. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt aan mijn bui :puh: Soms heb ik zin in dat echte gangster sfeertje, dan ga ik SA spelen. In SA kan ik dan ook nog 5× kiezen of ik in de SF, LV, LS, wildernis of woestijn bui ben :puh: En soms heb ik echt zin in VC, dan speel ik VC of VCS, en als ik New York wil ga ik natuurlijk.... GTA III of LCS spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Liberty city, nah...Vice is beter...lekker zonnige sfeer :D En mooie palmbomen. GTA SA vind ik op de tweede plaats staan omdat, alhoewel het groot is, ik een nigga sfeer nie zo vind :{ Maar ik weet nie, alleen ik vond bij LC een beetje te vies worde... toen ik iemand opblies vloog er een been in m'n gezicht :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb tot nu toe alleen Liberty city en vice city gespeeld en tussen die twee kies ik voor Vice city. Puur miami vice gevoel heb ik daar. Heb in mijn mp3 station ook een complete cd van Jan Hammer met originele miami vice soundtrack staan plus nog wat Kraftwerk nummers om die echte jaren 80 sfeer te hebben als ik al drivebyend over de boulevard rijdt :tu:

Liberty city zit ik nu op het tweede eiland en vind die wirwar van straten niet zo afwisselend, lijkt allemaal een beetje op elkaar. Daarbij speelt Vice city gewoon makkelijker met die overvloed aan wapens en armor die je overal kan oppikken.

Link to comment
Delen op andere websites

Vice City. Ik voel mezelf niet zo'n moddafokka niggah gangstah dus GTA SA valt af. GTA III doet bij mij t geluid niet *kuch* legaal[/font] *kuch* dus dat verpest de sfeer nogal. VCS en LCS heb ik niet gespeeld, maar ik neem aan dat de sfeer in VCS ong hetzelfde is als die in VC.

Waarom zit er eigenlijk geen Poll in dit topic? En waarom staat het in het VC:General? Beetje partijdig he, gemiddeld gezien kijken hier vooral mensen die VC spelen. Denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...