PowerPats Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 (bewerkt) excuses als dit in het verkeerde subforum staat maar ik zou graag weten wat jullie favoriete volkslied is. mijn favoriet is het volkslied van de USSR (voormalig sovjetunie) vooral omdat het een erg pakkend deuntje heeft en het de gemilitariliseert rusland in de jaren 80 goed weergeeft en moet je eens die discipline van die soldaten zien zoiets zie je tegenwoordig niet meer. alles kan je zien in dit filmpje: http://youtube.com/watch?v=z3nV8rrOi9E dus post je favoriete volkslied en het liefst met een video erbij Bewerkt: 28 november 2007 door powerpats Reageren
Gijsso Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 (bewerkt) Ik vind het Nederlandse gewoon nederlands (ik ben zelf nl daarom) maar het mooiste volkslied vind ik het Italiaanse (sorry, ik kan het filmpje niet vinden) gevonden!! Bewerkt: 28 november 2007 door GTAGijsso Reageren
Sandra Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 (bewerkt) @Hierboven: VOila: Ikzelf ken alleen het nederlandse volkslied, en die vind ik niet mooi. Bewerkt: 28 november 2007 door Sandra18[NL] Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 (bewerkt) Raad eens As Armas! (Te wapen!) Met vriendelijke groeten, NeoSyp @Hierboven: Lijkt wel een kermisdeuntje Bewerkt: 28 november 2007 door $NeoSyp$ Reageren
PowerPats Geplaatst: 28 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Ik kende tot kort ook alleen de nederlandse maar was er nooit tevreden mee. dus keek op youtube naar de volksliederen van andere landen en die vindt ik 10 keer beter behalve die van de USA die is gewoon bar slecht vol met patriot priet-praat over hoe goed ze wel niet zijn. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Wat ik ook een erg mooi volkslied vind is, geloof het of niet, het volkslied van Afghanistan. Ik vind het tcoh wel erg gezellig. Alleen... Ik weet niet wat nou het officiele volkslied is... Op youtube zijn er twee te vinden, die allebei worden omschreven als het volkslied van Afghanistan. Maar aangezien Wikipedia aangeeft dat deze hieronder het is, zal dat dan wel: Maar ja, ik vind die andere versie zo mooi, dat ik die hier ook plaats: Met vriendelijke groeten, NeoSyp PS: Mocht hier een Afghaan rondlopen, kan die me dan vertellen wat het echte volkslied is? Reageren
PowerPats Geplaatst: 28 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2007 (bewerkt) vindt de eerste afghraanse volkslied tog wel wat gezelliger klinken dan de 2de en trouwens hier is het russische (sovjet-unie) volkslied met tekst en spraak. http://youtube.com/watch?v=wpKRd2xQeq8&feature=related Bewerkt: 28 november 2007 door powerpats Reageren
Sdajafol Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 Ik vond het volkslied van Kroatië laats wel hilarisch toen de zanger zich versprak en er iets uit kwam in de richting van 'mijn penis is als een berg!' Reageren
Mirrrr Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 God save the Queen van Engeland en The Star-Spangled Banner van Amerika Ik vind het Italiaanse volkslied trouwens ook heel erg mooi maar dat staat er al tussen. Reageren
Rensch Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 Ik vind het Kazakhstaanse volkslied het best!! Reageren
PowerPats Geplaatst: 29 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2007 (bewerkt) Oja het canadeze volkslied vindt ik ook erg mooi: voor southparkliefhebbers: http://youtube.com/watch?v=dQo0umgggv0 het originele volkslied: http://youtube.com/watch?v=71AQyuJDWkQ Bewerkt: 29 november 2007 door powerpats Reageren
K.O. Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 Zoveel ken ik er niet eigenlijk. USA, Great Brittain & Nederland. Dan heb je het wel gehad. Oh en natuurlijk de Kazachstan-versie van Borat. Die's wel t best denk ik *Greatest exporter of potassium* Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 The Opposites met Dikke Lul Drie Bier natuurlijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.