Jump to content

RuftCrush Vs Wazuup

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Signature

Size design: max. 500x 150

Render: ja

Animatie: nee

Premade: nee

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk graag

Opmerking: boelewoelewoeb

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:

Ik lever de mijne alvast in, veel succes Ruftcrush!

carsigxh6.jpg

Overigens heb ik gevraagd of het 500x150 moest zijn, maar Ruftcrush bedoelde maximaal.

Geplaatst:

Okay dit is mijn inzending:

diehardsig2-1.jpg

Ik heb nog maar één ding te zeggen: Boelewoelewoeb!

Prettige wedstrijd ^_^

Geplaatst: (bewerkt)
...vind het zielig om je zo lang te laten wachten. :clown:
Zal ik dan maar?

Wazuup

Leuke kleuren, het waterige smudge effect vindt ik wel grappig rondom de wagen.

Het enige is dat dit ook één van de enige effecten is...

De render is naar mijn mening er goed in gezet en leuk verwerkt in het geheel.

De border aan de boven en onderkant vind ik een leuke afsluiting voor je sig en geven het een soort van film gevoel.(Jaja in een film zijn ze breder..)

Je naam is wel leuk geplaatst maar klopt niet helemaal met het perspectief van de sig..

RuftCrush

Net als bij Wazuup leuk kleurgebruik.

Een beetje het zelfde verhaal over de effecten maar ik zal jullie daar verder niet op beoordelen.

Je hebt de verschillende kleuren ook over je render gebruikt maar, maken het naar mijn gevoel in dat gebied zeer onrustig.

Je render is leuk geplaatst maar de verlichting daarop is wat minder, er zit links een grote witte vlek en verpest eigenlijk een beetje de sig.

Je font past goed bij het thema van de sig maar is toch een beetje standaard.

Je kunt zien dat deze er bovenop ligt en springt er naar mijn gevoel een beetje uit.

Kleurgebruik is overigens weer goed.

De border die je hebt gebruikt is een leuk alternatief, niet helemaal mijn smaak en zal je daar dan verder ook niet op beoordelen.

Door deze punten is mijn keuze gevallen op: Wazuup

Opmerkingen: RuftCrush, let op de punten die ik heb genoemd en ik weet zeker dat je de volgende battle makkelijk kunt winnen. ;)

,K

[EDIT]

Whoei eerste vote :puh:

Bewerkt: door Dhr.Gybrus
Geplaatst:

Mijn stem gaat naar RuftCrush. Het totaalbeeld vind ik mooier, en de kleuren vind ik ook goed. Alleen vindt ik het nogal onrustig. Ik voel me bijna aangevallen door Bruce.

Die van Wazuup is naar mijn mening iets te rustig. Weinig kleurverschil en de tekst is nogal heel klein. Die van RuftCrush ook maar die valt wel op.

Geplaatst:

Verlenging t/m 8 december.

Heb nu even geen tijd om te stemmen want was net vanplan om te gaan.

Geplaatst:

Ik vind de sig van Wazuup toch wel de mooiste, de kleur past er heel goed bij, en bij jou zijn er nogal veel kleuren in verwerkt, ook is er een leegte bij jou, wat bij Wazuup niet het geval is.

Mijn stem gaat dus naar Wazuup.

Geplaatst:

Wazuup:

Mooie signature, ziet er erg stijlvol uit door de achtergrond in de kleur van de render te doen. Het waterige effect om de auto heen is ook erg mooi en goed gelukt. Alleen jammer dat de 2 borders misschien iets te dik zijn en dat ik een border aan de zijkant mis. De kleur is goed gekozen, al zou wit denk ik ook niet slecht staan :Y

De tekst staat opzich niet verkeerd, maar toch is ie (vind ik) een beetje naar de achtergrond gevallen en hij had wel wat meer mogen opvallen.

RuftCrush:

Ook een mooie sig. Goed en origineel geplaatste border. Ook is de render goed ingebent in de stock (ik weet niet of het 2 verschillende dingen waren). Alleen het is jammer dat de rechter zijkant van de persoon misschien een beetje overbelicht is en dat steekt nogal af bij de donkere kleuren die je gebruikt heb in de rest van je sig.

Tekst is goed geplaatst, goed font en uitstekende kleur :) Alleen had de tekst misschien ietsiepietsie groter gekunt, maar dat neem ik verder niet mee in de beoordeling.

Mijn stem gaat naar: Wazuup, hij is simpel en toch erg mooi. Zelfs met het gebruik van maar één hoofdkleur.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Battle afgelopen, Winnaar Wazzuup!

Wazuup, 1 punt voor jou erbij, RuftCrush, helaas 1 punt voor jou eraf..

Ranking updated, en topic locked.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...