Davina020 Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Het lukt me niet om ver te komen met los desperados. Ik heb dan 2 mensen gerecruteerd maar als ik dan weg wil naar Ceaser`s groepje dan blijven ze allemaal staan en schieten in plaats van dat ze met mee mee gaan. Wat moetr ik doen? Reageren
Picaku Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Het lukt me niet om ver te komen met los desperados. Ik heb dan 2 mensen gerecruteerd maar als ik dan weg wil naar Ceaser`s groepje dan blijven ze allemaal staan en schieten in plaats van dat ze met mee mee gaan. Wat moetr ik doen? Zoek een vier-deurs auto...da's eg klote ik weet het... Meestal knallen ze iemand neer en dan blijve ze staan en een beetje een preekje houde. Zet ze in een auto ofzo... Of zoek een bus, zet die in de grove en begin de missie Reageren
Davina020 Geplaatst: 28 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Het lukt me niet om ver te komen met los desperados. Ik heb dan 2 mensen gerecruteerd maar als ik dan weg wil naar Ceaser`s groepje dan blijven ze allemaal staan en schieten in plaats van dat ze met mee mee gaan. Wat moetr ik doen? Zoek een vier-deurs auto...da's eg klote ik weet het... Meestal knallen ze iemand neer en dan blijve ze staan en een beetje een preekje houde. Zet ze in een auto ofzo... Of zoek een bus, zet die in de grove en begin de missie iK NEEM OOK EEN 4-DEURS MAAR HET HELPT NIET ZE BVLIJVEN STAAN Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Als ze iets doen wat jou niet bevalt, moet je op G drukken. Dan komen ze terug naar jou. Druk gewoon een paar keer achter elkaar op G, en je homies komen met je mee, de auto in. Dit geld alleen voor gerecruteerde homies. Succes! Reageren
joppie Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Druk als je de auto ingaat (eerst enter/F) en paar keer op die knop dat je je mense roept... mss dat het werkt. Je kan ook gewoon de auto van Sweet nemen. (ook een 4 deurs) Is dit trouwens in de Grove of bij het Station waar dat groepje staat...want daar lopen ook van die Varrio Los Aztecas rond. Reageren
Davina020 Geplaatst: 28 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Druk als je de auto ingaat (eerst enter/F) en paar keer op die knop dat je je mense roept... mss dat het werkt.Je kan ook gewoon de auto van Sweet nemen. (ook een 4 deurs) Is dit trouwens in de Grove of bij het Station waar dat groepje staat...want daar lopen ook van die Varrio Los Aztecas rond. Nee ik sta voor het huis van Sweet Reageren
Picaku Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 ZEG FF, knalle ze agenten, ballas, varios of gewone peds neer? Reageren
Davina020 Geplaatst: 29 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2007 ZEG FF, knalle ze agenten, ballas, varios of gewone peds neer? Het is gelukt door inderdaad vaak op G te drukken bedankt Reageren
MartyCeha Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 ZEG FF, knalle ze agenten, ballas, varios of gewone peds neer? Ze knallen alle vijandige gangmembers automatisch neer, gewone peds en agenten knallen ze alleen neer als jij er één keer op geschoten hebt/een keer geslagen hebt. Alleen kunnen ze voor geen meter schieten Reageren
Picaku Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 En omdat ze niet kunnen schieten, duurt het langer voor ze klaar zijn, daarna staan ze nog een beetje te lanterfanten... Reageren
Junkste Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 Hoe kun je recruten dan? ik probeer met G maar dat wil steeds niet ze lopen weer weg:S Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 Je moet eerst op ze richten met een wapen, en tegelijkertijd op G of H drukken. Je moet natuurlijk wel genoeg 'respect' hebben. Respect van je gang kun je krijgen door missies te halen, gebieden over te nemen of vijandelijke gang leden te vermoorden. Je moet wel bij ze in de buurt blijven, of ze met G weer naar je toe roepen. Anders ben je ze naar een tijdje kwijt. Als ze dood gaan ben je ze ook kwijt. Reageren
Picaku Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 Ja, je moet op ze richten en dan op G of H drukken...en dan was het: G is volgen en H is op jullie plaatsen blijven. (Het kan ook andersom, raak altijd in de war!) >>> Door Bling: Gelieve geen antwoorden (zinloos) herhalen. Dit was namelijk al opgemerkt. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.