Jump to content

Dizzee vs Mirrrr

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Freestyle

Size design: Maximum 500x150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk

Opmerking: Mirrrr is lief! Veel succes schat. :)

Geplaatst:

Veel succes schat :puh: Alhoewel je dat niet nodig hebt. Ik edit mijn bericht als ik hem klaar heb. En slacht me niet te hard he. En jij bent ook lief hoor :Y

Geplaatst:

Wouw. Dat is het enige wat ik kan uitbrengen. Sigs van top niveau, dat zeker. Ik kan eigenlijk niet kiezen maar zal toch moeten dus:

Mirrrr:

Je begint het echt goed te leren, het gaat geweldig. Je hebt mooie effecten gebruikt en de kleuren passen zoals altijd goed bij elkaar. Toch vind ik persoonlijk die lichte dingen niet zó, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Tekst is goed geplaats, goeie groote, goed font. Render mooi uitgerendert, niks op aan te merken.

Dizzee:

Mooie sig, kleuren mooi gekozen en de render is ook fantastisch. De sig springt er gewoon uit en spreekt mij erg aan. Tekst is goed geplaatst, goed font en ook de groote is eigenlijk perfect. Eigenlijk niks op aan te merken.

Mijn stem gaat naar Dizzee, vind hem nét iets mooier maar Mirrrr is nog niet zo lang bezig dus voor een beginner is haar sig gewoon super :D KUTGW beide!

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Hey,

Mirrr::

De kleuren zijn erg goed, maar op bepaalde vlakken vind ik ze verkeerd: die lange strepen bijvoorbeeld, die vind ik niet zo mooi... Daarentegen vind ik de rest van de combinaties echt heel goed ^_^ . Probeer alleen een betere lichtval te maken.

Dizzee

Echt een hele mooie sig, leuk bedacht en orgineel :tu: . Je hebt een goede 'lightsource', goede geplaatste tekst, en hele mooie duidelijke kleuren :Y .

Daarom gaat mijn stem naar: Dizzee

Geplaatst:

Mirrr: Mooie sig, ook goede kleuren heb je gekozen.

Alleen vind ik die sterretjes op de achtergrond niet zo mooi.

Dizzee: Ik vind deze ook heel mooi, alleen vind ik dat die tekst op de verkeerde plaats staat.

En omdat ik de kleurencombo van Mirrr het mooiste vind, gaat mijn stem naar Mirrr

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind ze allebei heel mooi maar mijn stem gaat naar Dizzee

Bewerkt: door The Wizard
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...