JeFoRcE Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 Onderwerp: Freestyle Soort design: Freestyle Size design: Freestyle Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Opmerking: Suc6 !
JeFoRcE Geplaatst: 29 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2007 (bewerkt) Oke is goed Ik zal ongeveer morgen mijn plaatje af hebben , misschien eerder EDIT: Hier is ie: Bewerkt: 30 november 2007 door JeFoRcE
MXR Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 Ik heb mijne nu ook af Sorry dat het zo lang duurde maar ik had geen tijd anyway...hiers de mijne Succes!!
Dastard Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Mijn stem gaat naar JeFoRcE. JeFoRcE: Achtergrond is perfect,border is mooi afgewerkt,fantastico MXR: Ik vind de achtergrond & anime niet zo goed passen.De border is overigens mooi afgewerkt. Mijn stem gaat dus naar JeFoRcE.
Venzio Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Mijn stem gaat naar MXR Ik vind hem mooi Jeforce wel mooi maar ik vind het zo donker en bij MXR ook wel maar daar zit ook verlichting in ik hou niet zo van dat donkere
Fiegel5 Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Ik ga voor JeFoRcE. ik vind de sig van MXR ook wel mooi aleen vind ik dacht licht blauwe niet zo heel mooi. JeFoRcE daarintegen heeft zilver met blauw gemengt wat ik zelf heel mooi vind vedder is de uitstraling ook mooi met die lijntjes
M4X Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 (bewerkt) Leuke signatures, dus een moeilijke keuze. Qua kleurgebruik oogt die van MXR wat profesioneler, en hetzelfde geldt voor de border. Bij Jeforce zijn de kleuren zeker niet slecht, maar de scanlines maken het geheel iets te donker. Die van MXR straalt ook erg veel rust uit, het tegenovergestelde van Jeforce, die juist erg druk is. Voor een signature met drukke effecten vind ik hem een beetje leeg, en dat vind ik niet zo mooi aan jouw signature Jeforce. MXR, naast een paar kleine puntjes is het enige wat ik dat minder vind de tekst, de plaatsing is goed maar ik zou een ander lettertype gebruiken en een andere kleur. Toch gaat m'n stem naar jouw Vote: MXR Bewerkt: 1 december 2007 door M4X
Scarface92 Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 (bewerkt) Allebei mooie signatures! Die van MXR straalt meer uit en heeft mooie effecten. JeFoRcE mooie achtergrond en kleuren gebruikt.. Maar toch kan ik maar op 1 iemand stemmen,en dat word:MXR JeFoRcE,goed gedaan alleen jammer dat het een beetje eentonig is. Bewerkt: 1 december 2007 door GrandTheftTwanO
.Levi. Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 Battle gewonnen door MXR, gefeliciteerd +1 punt voor jou! Helaas voor JeFoRcE, battle verloren maar gelukkig geen minpunt. Closed en updated.
Recommended Posts