Dexist Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 (bewerkt) hoi kan iemand voor mij een mooi signature maken van Avatar het liefst met Katara er op voor de gene die niet weten wat avatar is klik hier of hier Type: Signature van Avatar Stijl: maakt niet uit als hij maar mooi is Grootte: 500 bij 150 Afbeelding: http://content.answers.com/main/content/wp...master_img1.jpg (katara) Tekst: xSANx-xERWINx Rand: geen Kleuren: blauw Bewerkt: 29 november 2007 door xSANx-xERWINx Reageren
2fast{0} Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 hoi kan iemand voor mij een mooi signature maken van Avatar het liefst met Katara er opvoor de gene die niet weten wat avatar is klik hier of hier [b]Type[/b]: [b]Stijl[/b]: [b]Grootte[/b]: [b]Afbeelding[/b]: [b]Tekst[/b]: [b]Rand[/b]: [b]Kleuren[/b]: [b]Render[/b] (optioneel): [b]Extra[/b] (optioneel): Even dat lijstje invullen anders mag ik niks doen, heb je het lijstje ingevuld, dan wil ik je graag helpen. Reageren
Dexist Geplaatst: 29 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2007 (bewerkt) ok done en bedankt al vast Bewerkt: 29 november 2007 door xSANx-xERWINx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.