Jump to content

Laatste missies + ander vraagje


Basssss

Recommended Posts

Hoi, ben nieuw hier :cya: en heb een paar vraagjes

1. Volgens WikiGTA heb ik GTA Vice City al bijna uitgespeeld, ik moet nu worden gebeld door iemand (ben naam kwijt)

Maar hoe lang gaat dat duren, ik zit al een eeuwigheid te wachten en van die bedrijven heb ik al 6 (ook de Printing Works) helemaal gehaald.

Help plzz _O_

2. Als ik een Rampage wil starten of kleren wil aantrekken wil dat niet, ik loop er dan gewoon doorheen terwijl er niks gebeurt, en ik wil zo graag dat politie pakkie aantrekken en met de Hunter (heb 100 dingetjes) vliegen :cry:

Help me plzz, ik snap er niks van :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heet je eerst van harte welkom op het forum. ^_^

Vraag 1: Je geeft aan dat je de 6 bedrijven inclusief Print Works hebt gehaald, maar heb je de missie Copland gehaald? Dat is ook namelijk een vereiste voordat Ken Rosenberg je opbelt voor Cap The Collector. Zie deze pagina van WikiGTA.

Vraag 2: Voor de Cop Outfit moet je dus de missie Copland gehaald hebben en dan heb je de Cop Outfit. De Cop Outfit is dan in het kleedhokje te vinden van het politiebureau in Washington Beach. Wat jij nu ervaart met de kleren en rampages waar je doorheen loopt is een bug.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Je zou het spel opnieuw kunnen installeren, maar of dat helpt is dan maar de vraag.

Dan komen natuurlijk over dat weer de standaardvragen, namelijk:

Gebruik je 1codes, heb je 2mods, heb je een 3legale versie en 4gebeurt het altijd, of is het één keer gebeurd.

Als je op de eerste 2 vragen nee kunt antwoorden, en op de derde en vierde ja, dan heb je een serieus probleem. Dus als je die 4 vragen beantwoord, weten we wat meer waar het aan zou kunnen liggen.

Een bug is meestal een tijdelijke fout die één keer voorkomt, gewoon een storing, dat kan je niet verwijderen, maar verhelpt zichzelf meestal.

Link to comment
Delen op andere websites

1 Ja, maar niet altijd, voor wapens, heal, harnasding en meer niet :Y

2 Nee

3 Ja, Bart Smit, 10 euro

4 Dit is de eerste keer (ook de eerste keer dat ik deze GTA bijna heb uitgespeeld) :bier:

Aan die cheats zou het niet kunnen liggen, als het nu de eerste keer is, en het blijft voorkomen is opnieuw installeren en met je oude savegame verdergaan de beste optie. Deze staat bij je Vice City userfiles in Mijn Documenten, dus dat moet geen probleem zijn. Opnieuw beginnen zit er overigens sowieso bijna nooit in, alleen als je een mod hebt geïnstalleerd met een andere main.scm. (script van het spel). Dus op een andere savegame verdergaan is niet nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog even iets , ik zou als ik jouw was de bedrijven Malibu , SunShine Garage , en de Boatyard kopen en uitspelen. Aangezien dit handig is voor de missie Cap the Collector , en Cherry Poppers en Pole Position zou ik niet kopen. Aangezien die erg saai zijn om te doen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dankje Mirrrrr, maar welke moet ik dan nemen...

Die van Cap the Collector of die ervoor..?

Ik wil Cap the Collector nog wel graag spelen :dans:

Ok, dankje Baffie.

Ik ga dat dan wel doen als het niet wil 8)

Ok, DenkaanHenk.

Maar ik heb alle bedrijven gekocht, waarvan alles gehaald, behalve de Cherry Poppers :Y

Dus die raad had ik al gedaan voordat je hem gaf :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Bedank!

Die laatste waren erg leuk :tu:

Alleen ik dacht dat je een Hunter kreeg als je het spel had uitgespeeld... :cry:

En als je de 100 HP had ook eentje... dat je dan 2 had ofzo, maar heb nu uitgespeeld maar kan Hunter nergens vinden :cry:

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...