Davina020 Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 Zullen ze net als San Andreas ook voor GTA4 een strategy guide hebben? Reageren
Romal Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 Wat bedoel je met een strategy guide? Reageren
nationalist Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 Wat bedoel je met een strategy guide? Ja, snap ik ook niet goed Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 Een strategy guide is een boek, een handleiding, waarin uitgebreid ale missies, zij-missies, minigames etc worden beschreven, en de beste manier om deze te voltooien. Zelf heb ik er ook eentje voor GTA San Andreas, dat is dus deze: En nu een antwoord op je vraag: Jazeker, die zal er komen. Tegenwoordig komt er voor elk iets-voorstellend spel wel een strategy guide uit, laat staan voor een spel als GTAIV. Ik zou me er absoluut geen zorgen om maken Reageren
Joriz Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 Zo'n stratigy guide heeft meestal veel fouten en kost nog al wat en behalve dat zijn ze meestal zeer beperkt met informatie. Natuurlijk wordt netzo als bij de vorige GTA's alle missie en alle informatie geheel uitgewerkt inclusief screenshots op WikiGTA. Reageren
Thierry Henry Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 Ik denk zelf ook wel dat er een strategy guide uitkomt voor GTA IV. Even vraagje tussendoor: Waar hebben jullie die strategy guide gekocht? Ik zou hem ook wel graag willen Reageren
thug Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 (bewerkt) Ik denk zelf ook wel dat er een strategy guide uitkomt voor GTA IV.Even vraagje tussendoor: Waar hebben jullie die strategy guide gekocht? Ik zou hem ook wel graag willen die Stragety guide zal nog niet uit zijn en zelf dat de game uitkomt duurt het een paar weken omdat dat mensen zijn die deze schrijven en de game spelen ik denk niet dat ze de guide krijgen van rockstar denk ik. en ja daardoor staan er af en toe foutjes in. Bewerkt: 29 november 2007 door thug Reageren
Naudin Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 ik weet wel heel zeker dat er een komt Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 (bewerkt) Heb hem al ergens gezien dat je hem kon pre orderen. Weet jammer genoeg alleen niet zo snel meer waar. edit: oh hier bijvoorbeeld:P http://www.play.com/Books/Books/4-/3433857...de/Product.html Bewerkt: 29 november 2007 door b4rtsimps0n Reageren
thug Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 ik weet wel heel zeker dat er een komt tuurlijk komt hij maar dan iets later dan de game Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 ik weet wel heel zeker dat er een komt tuurlijk komt hij maar dan iets later dan de game Ja die link die ik in die post boven jou gaf, daar geven ze een release aan van 4 april. Dat is maar 4 dagen van de uiterste releasedatum zo als het nu gepland staat. Reageren
Davina020 Geplaatst: 30 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2007 Je kan de strategy guide kopen in free record shop en als hij niet voorradig is kunnen ze hem voor je bijbestellen. wel moet je aangeven of het voor de pc playstation of xbox is. Reageren
dupree Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 ik denk wel dat die er zal komen maar als dat duur is dan ben je toch beter met wikigta Reageren
DJRobin Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 Huij komt der denk ik wel, als die komt koop ik em toch niet.Wikigta is véél beter! Reageren
Gino99 Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 Die boeken zijn altijd mooi.Ik verzamel ze dus dit keer koop ik hem ook weer .Maar het is natuurlijk ook leuk om op WikiGta te kijken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.