Jump to content

GTA San Andreas DVD (Half)Kapot

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Toen ik gisteren na het opnieuw installeren van mijn computer GTA SA

probeerde te installeren, ging het goed, totdat de melding kwam dat

een bepaald geluidsbestand niet geinstalleerd kon worden.. na een beetje

googlen kwam ik erachter dat mijn DVD 'Defect' is, toen m'n DVD speler open

ging, zag ik tot mijn schrik/verbazing dat er vanuit het midden een 7 cm

grote scheur loopt tot bijna de helft van de DVD (achterkant), ook zit er

iets op wat op een stukje stof lijkt, maar het is er niet af te krijgen, is

deze DVD nog te redden ? ik heb de inhoud al proberen te kopieren naar een

.ISO bestand, maar dan krijg ik ook weer de foutmelding dat dat éne bestand

niet gevonden kan worden, ik kan heel de San Andreas map wel kopieren van m'n

andere pc, maar is het dan wel een slim idee om een half kapotte dvd in de dvd

speler te doen ?

Uitkijkend naar antwoord,

Marco.

Geplaatst:

Ik denk het egt niet dat is te redden is. Ik denk dat je gewoon een nieuwe moet kopen. Als er zo'n grote barst in zit is ie voor altijd kapot hoor.

Geplaatst:

Tja, ik vrees inderdaad dat je DVD zijn beste tijd gehad heeft. Ik zou het ook zeker niet meer proberen met deze DVD, daar je dan niet alleen kans hebt dat de DVD kapot gaat, maar ook je DVD speler kan beschadigd worden. Niet proberen dus!

Er is echter een oplossing... Ik heb gehoord van zaken die een bepaalde dienst aanbieden, waarbij ze je kapoote CD's/DVD's voor een zacht prijsje repareren. Je bent dan goedkoper uit dan met een nieuwe DVD, maar het nadeel is dat deze zaken zeldzaam zijn in Nederland (en in Belgie al helemaal). De enige waarvan ik had gehoord zou er eentje in Zwolle zijn... Maar vraag mij ook niet waar precies.

Mijn conclusie is dus dat je zou kunnen zoeken op internet waar er zo'n zaak zit die dat voor je wil doen, maar mocht er geen in de buurt zitten (die kans is groot) dan raad ik je aan gewoon een nieuwe te kopen ;)

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Geplaatst:

Ja, of je zou van een vriend hem kunnen kopiëren. Dit kan illegaal zijn maar ik vind van niet, want zoals je aangeeft heb je het spel gekocht dus zou je best wel van een vriend kunnen kopiëren, je hebt Rockstar/de winkel toch al eerlijk betaald?

Geplaatst:

Of je koopt gewoon een nieuwe dat komt mischien goedkoper uit dan die bedrijven die het goed maken. En Je hebt een heel nieuwe spel met handleiding en werkt goed.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...