Jump to content

cj moet rennen

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo leden ik kom weer met een vraag, namelijk: cj rent met mijn nieuwe controller oneindig lang snel rennen. hij kan alleen nog maar een stukje gewoon rennen als ik iemand tepletter sla. :ch:

en anders loopt hij gewoon langzaam met de analog vooruit. :cab:

weet iemand misschien hoe dit kan want nu word ik tepletter gemept en gaat cj erbij staan te zingen. :duh:

ik dank je alvast voor je hulp die ik nodig had. _O__O__O__O_

Geplaatst:

Ik heb dit topic wat opgeschoond, aangezien het niet nodig is om hier te discussieren over het postgedrag van iemand. Mocht je een klacht hebben over een lid, kan je dat altijd kwijt bij de crew. Mijn PM box staat altijd voor jullie open, als je een klacht hebt, over wat dan ook. ;)

• 4 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

potver ik heb nu net een nieuwe ps2, echt nu in december vanmiddag 2 uur. en die rottigge gta spellen willen mij niet normaal lopen of rijden zelfs niet met al die nieuwe controllers die ik nu gebruik. :ch: als niemand het weet zet ik alles maar aan de kant en laat ik het topic sluiten :t

pleace iemand help mij! als mijn ouders erachter komen dat de ps2 oor niks is ben ik echt de kloote en ik ben ook nog blut!!!!!!!!! _O_

Bewerkt: door claud

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...