GTAScripter Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 Hallo allemaal, Ik ben nog steeds bezig met mijn server. Ik moet nu een aantal hq's scripten. wat is hier de makkelijkste optie voor? Gr. Jan Reageren
Sandra Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 Headquarter? Bedoel je admin area? Reageren
GTAScripter Geplaatst: 29 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2007 Ik zal het even uitleggen. Ik moet een HQ maken voor mijn GF server. Mischien kunnen jullie mij helpen. Reageren
Sandra Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 Ik vroeg juist wat je bedoelt met HQ... Als je nou ff uitlegt wat dat is, en wat de functies daarvan zijn.... Reageren
GTAScripter Geplaatst: 29 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2007 Ooho sorry sorry. Dat houd in dat zijn HeadQuarters. Dit moet worden gemaakt voor een paar maffia's. Ik heb nog een ding. Ik wil een script waar ik of wagens kan kopen of wagens gewoon kan locken. Als ik tAxI gebruik werkt hij niet meer Gr. Jan Reageren
Sandra Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 Sorry, ik heb nooit het Gf script gebruikt, ik weet alleen van dit script, dat het heel lastig is om aan te passen! Misschien staat er wel wat in het topic van het GF-gamemode op het sa-mp forum. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.