Sjorszzz Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 Ik vroeg me af als je op de ps2 op je memory card een savegame hebt staan van Gta Liberty City stories, en je slaat dan de hele memory card op vol met san andreas savegames. Kan het dan zijn als er geen plaats meer is dat hij dan automatich de savegame van Liberty City stories overschrijft na een san andreas savegame? Ik hoop dat het een beetje duidelijk is het is nogal moeilijk uit te leggen. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 Nee, volgensmij krijg je een melding dat je niet genoeg geheugen hebt en kun je niet meer opslaan. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 29 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2007 Nee, volgensmij krijg je een melding dat je niet genoeg geheugen hebt en kun je niet meer opslaan. Ik kan niet meer opslaan dan staat er steeds saving filed of zo iets. Denk dat ik te veel van san andreas heb opgelsagen en van vice city staan ze beiden helemaal vol op 1 memory card. dus is dat dan te veel? Reageren
tjoef Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 Ik denk het wel. Dat lijkt me toch logisch, niet. Verwijder gewoon (enkele) savefiles die je niet meer gebruikt of wat je er dan ook hebt opstaan en probeer dan opnieuw. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 Foto's die je in het spel bewaart staan ook in je savegame, deze kunnen veel ruimte gebruiken. Verwijder dan de foto's uit die savegames, dan zou je voldoende ruimte kunnen vrijmaken om een nieuwe savegame te bewaren. Succes Edit @ hieronder: Met een >camera< en als jou PS2 is uitgerust met een knop [PrtScn] én je kan 'm daarna plakken in een bewerkprogramma zoals Paint, dan kan jij ook screens nemen op de PS2. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 30 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2007 Foto's die je in het spel bewaart staan ook in je savegame, deze kunnen veel ruimte gebruiken. Verwijder dan de foto's uit die savegames, dan zou je voldoende ruimte kunnen vrijmaken om een nieuwe savegame te bewaren. Succes Het is al opgelost, Waar het aan lag weet ik nog steeds niet maar ik kan nu wel ineens weer gewoon opslaan zonder dat ik daarna nog iet s heb verwijderd. Maar over die foto,s kun je ook een screenshot nemen op de ps2? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.