Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zoek die Mod die de map van SA verandert in een betere, in de download database staat hij niet.

En wie kan me dan stap voor stap heel simpel uitleggen hoe ik het moet installeren? :dans:

Geplaatst:

Download de GT mod van moddb , instaleren doe je met SAMI die ook in het RAR bestand zit. Het is een kwestie van de 2 SAMI bestandjes te instaleren , en je hebt een nieuwe GTA San Andreas met allemaal nieuwe auto's , nieuwe moters , nieuwe straaljager , nieuwe wapens , nieuwe radar en ten slot zit er ook een speedometer bij. Veel plezier en succes ermee! ;)

Geplaatst:

Ja kan ook San Vice downloaden en instaleren , deze mod verandert je San Andreas map naar de Vice City map. Neem eens een kijkje op die pagina en lees de tekst en zie aan de screens wat er allemaal in San Vice zit , veel plezier ermee! :)

Geplaatst:

Denkaanhenk, volgens mij snap je het niet helemaal. Volgens mij bedoelt Koen729 de zogenaamde 'Detailed Radar Mod' die ervoor zorgt dat je minimap gedetailleerder is. Deze is hier te downloaden.

Geplaatst:

Idd, bedankt KO! Maar iemand doet nu een savegame voor me, maakt het iets uit als ik deze mod ondertussen installeer? Kan ik mn save dan nog wel lezen?

Geplaatst:

Ja natuurlijk. Slechts mods die het bestand main.scm veranderen zorgen ervoor dat je savegames niet meer kan gebruiken. Alle andere mods vormen geen gevaar.

Geplaatst: (bewerkt)
Idd, bedankt KO! Maar iemand doet nu een savegame voor me, maakt het iets uit als ik deze mod ondertussen installeer? Kan ik mn save dan nog wel lezen?

Ja, dat kan nog steeds. :Y

Alleen mods die het Main.SCM bestand moeten vervangen laten je savegames het niet meer doen.

Maar je kan je savegame met de radar mod nog wel gebruiken! ^_^

Van JohannesV :cya:

Edit: K.O. was eerder, ik had het niet door. :bonk:

Bewerkt: door Johannes47
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Als ik jou was zou ik die mod niet installeren, er missen bij mij een aantal stukjes van de map of de stukjes zijn verkeerd geplaatst. Zoals geen zicht op de kaart bij LS airport, dichtbij santa maria beach is er een verkeerd stukje geplaatst en nog VEEL meer.

Geplaatst: (bewerkt)
Als ik jou was zou ik die mod niet installeren, er missen bij mij een aantal stukjes van de map of de stukjes zijn verkeerd geplaatst. Zoals geen zicht op de kaart bij LS airport, dichtbij santa maria beach is er een verkeerd stukje geplaatst en nog VEEL meer.
Als ik jou was, zou ik me bedacht hebben dat iemand goede raad geven over een mod die hij 2 maanden geleden geïnstalleerd heeft, weinig nut meer heeft. ^_^ Als hij de mod slecht gevonden zou hebben, had hij 'm wel weer weggehaald in de tussentijd, lijkt me zo.

(Oh wacht, dit is eigenlijk best wel moderator-gedrag, sorry.. :N )

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:

Dit is een nuttige post, het kan oud zijn sorry :$

Er bestaat een SAMI Detailed Radar mod, wat dat dus wil zeggen dat het automatisch

wordt geinstalleerd.

Als je gebruik van maakt van de SAMI, dan worden sommige landschappen op de kaart

vern****.

Om de map en radar goed te laten zetten, dien je met Spark om te gaan.

Het zijn 144 bestanden die je moet replacen, met IMG-tool loopt het traag.

Deze tut is makkelijk om te gebruiken.

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=48316

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...