benben Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 Ik ben al voor mijn 2de keer aan dit spel begonnen maar ik kan nog steeds niet de kledingwinkel DC vinden. ik ben nu in de eerste stad en moet nog alle gebieden overnemen dus misschien dat het daaraan lag. nope. want toen ik me oude game weer had geload waarbij ik al de missies heb gedaan behalve de laatste en voor bijna 78% uit heb gespeeld kan ik ook daar geen DC winkel in. er is geen geel pijltje wat mij uitnodigd toe te treden tot deze exclusieve winkel. Wie heeft er enige tips omtrent dit probleem. Bij Voorbaat Dank. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 TIP:kijk op je plattegrond die je bij het spel hebt gekregen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benben Geplaatst: 11 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 ik weet wel waar die winkel is maar als je goed leest zie je staan dat er geen geel pijltje voor de deur staat om naar binnen te gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 bedoel je de didier sachs winkel, die staat achter de Prolaps, weet niet of je dat al wist maar je kunt pas bij terugkeer in los santos naar de Ds gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 Hoort dit niet in het GTA San Andreas Help forum te staan? verplaatsen graag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benben Geplaatst: 11 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 ik heb alle levels gehaald behalve de laatste Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 Na end of the line kan je erin. Btw, de locatie op de bijgeleverde map en in het spel wijken een beetje van de echte lokatie af. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dudedude Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 ik kon er in na home in the hills Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 Verplaats en topic-naam aan gepast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Devsio Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 Ik zag ds ook eerst niet maar later zag ik hem pas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 speel gewoon alle hoofd missies uit....na end of the line kun je er zeker wel in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA@SA Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 Waneer kan je Didier Sachs binnen ? GTA@SA,Game On :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 Waneer kan je Didier Sachs binnen ?GTA@SA,Game On :lol: zie: speel gewoon alle hoofd missies uit....na end of the line kun je er zeker wel in :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 je krijgt didier sachs als je weer terug bent in los santos na de missies in las venturas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 Na end of the line kan je erin. Btw, de locatie op de bijgeleverde map en in het spel wijken een beetje van de echte lokatie af. DAT IS NIET ZO HOOR :angry: na de missie A HOME IN THE HILLS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.