NLfighter Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 ik heb een script gemaakt , en wie die nu even testen.. heb ik gehoord dat op de router poorten openmoeten,maar wat als je nou geen router hebt? ik heb een versatel modem. maar verder geen router er tussen. hoe kan ik dan een server online maken? want als ik dat bestand van run server gebruik.. dan staat er , server is online blah blah blah.. maar ik kan de server dan nog nergens vinden:P Reageren
Sandra Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 Je kan het beste het ip-adres 127.0.0.1:7777 in je favorieten van sa:mp toevoegen, en die dan joinen. Verder heb ik weinig verstand van het openen van poorten, daar zal ik je niet mee kunnen helpen helaas. Reageren
NLfighter Geplaatst: 30 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2007 heb blijkbaar wel een router. ik inloggen enz.. staat er van alles over virtuele servers gedoe:S ik zowel ucp enz.. 7777 incl. mijn ip adres. maar nog wil t nie lukken:S snapt iemand hier wat van? Reageren
Sandra Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 heb blijkbaar wel een router. ik inloggen enz.. staat er van alles over virtuele servers gedoe:S ik zowel ucp enz.. 7777 incl. mijn ip adres. maar nog wil t nie lukken:S snapt iemand hier wat van? Volgens mij ga je wel de goede kant op. Je hoeft volgens mij niet je hele ip adres in te vullen, alleen die 7777 Reageren
Venzio Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Als je even kijk bij andere topics of kijk hier maar ff een Tut van WackoX Reageren
NLfighter Geplaatst: 2 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2007 heb ff screen als bijlage van mij router op internet toegevoegd. mss dan jullie dan kunnen zeggen wat ik moet invullen? Reageren
supacrew Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 jah jongen je zit helemaal goed ik heb zelf wel wat verstand van servers enz. maar je zit nu in een soort website van je routenr zet bij dat eerste plaatje waar je zat bijv een naam neer zoals sampserver en dan ergens poort 7777 en dat tcp en upd ofsow als dit klaar is gaa je naar samp typ je bbijfavorites 127.0.0.1 en bij je vliende (als die erop willen) jouw ip in en als je server aan staat dan kun je samp tege elkaar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.