Jump to content

Probleem met TC mod van moddb.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi , ik heb een probleem met de TC mod van moddb. http://www.moddb.com/mods/9540/gt-mod , dit is de TC mod van moddb. Ik krijg telkens deze melding: , ik instaleer het zoals in de Readme staat , en ik heb Direct X 9.0 allang geinstaleerd. Maar toch krijg ik telkens als ik GTA San Andreas wil starten deze melding , zou Wazuup , DaBeast of iemand anders die op dit gebied veel verstand heeft mij hiermee kunnen helpen? Ik ben vandaag van 16:00 uur tot 22:30 ermee bezig , en ik word er niet vrolijk van. Alvast harstikke bedankt. _O_ Btw , de screen van de melding zit in het RAR bestand dat ik in me bijlagen heb geplaatst.

Geplaatst:

Waarom typ je niet gewoon over wat er staat? t Is veel meer werk om een printscreen te maken, die te archiveren en vervolgens te uploaden. ^_^

Anyway, ik heb zo'n soortgelijk probleem ook ooit gehad, dat ie zei dat ie DX9 niet kon vinden. Ik weet zo 1,2,3 even niet meer hoe ik het heb opgelost. Probeer anders eens het volgende:

- Download DirectX 9.0c volledig, dus niet alleen de 'patcher/update'. Je moet dan de Redistributable versie hebben.

- Verander de compabiliteitsmodus van GTA SA. Ga naar GTA_SA.exe, rechtermuisknop, eigenschappen, tabblad compabiliteit, selecteer bijoorbeeld Windows 2000. Ik denk niet dat dit overigens veel nut heeft, maar het valt te proberen.

Geplaatst:

Bedankt voor het antwoorden K.O , maar helaas heeft dit niet gewerkt. Ik heb de maker van de mod toegevoegt op MSN , en die zei dat ik 2 bestanden moest vewijderen. Dat heb ik gedaan , en nu werkt de mod wel. Eigelijk is jouw oplossing logischer , maar dat is niet het geval. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...